Gå til innhold
Fiskersiden

Grundlingplassen i Lågen


havtryta
 Share

Recommended Posts

Skal kjøre Lågen på langs til fredan og tenkte at jeg likesågreit kunne prøve å endelig fange meg en grundling når jeg er i traktene. Husker at jeg for noen år siden fikk en kartlink av noen, men linken er borte og jeg like grundlinglaus.

Minnes det tidligere var snakk om en mördarbakke med "bankersplass" i enden, men for alt jeg veit kan det være andre plasser som er like gilde eller gildere.

Føler noen seg kallet til å tipse om plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det her mon tro? http://kart.gulesider.no/m/m2rCE

Har vært der et par ganger og blanka begge gangene. Vær obs på grunneiere som skal ha penger for laksekort...

Du må ikke spørre meg om det er der, men hvis du sier det er der stoler jeg på det! Betryggende å vite at du har blanka der også, det ga meg godtrua...hehe. Man parkerer bare på campingen og følger en sti ned eller?

Laksekort? Nei vettu. Får satse på at en liten kjepp med toppknytt overbeviser dem om at jeg ikke er ute etter laksen.

Edith:

Fant forresten denna http://www.lagenlaks.no/dokumenter/fagrapporter/Registrering%20av%20sandkryper%20i%202010.pdf

Ser jo ut som om området rundt Hvåra bru er hotspot og kartlinken din må jo sånn sett være midt i blinken Rage!

Endret av havtryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannstanden er fin, så med mindre det bøtter ned innen fredag er den i boks. Mørket derimot kan jeg ikke vente på, så får satse på at de soser rundt på dagtid ævv. Kommer ikke til på bruke altfor lang tid på detta, har jo uansett Nesheimvannet innafor skuddhold her på Sørlandet mener jeg. Enn så lenge har jeg dog ikke giddi og reist ens ærend ut dit for å fiske tullefisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.