Gå til innhold
Fiskersiden

Pappaperm og tackleknyting. Hvordan dempe fiskesuget uten å fiske.


Stian N E
 Share

Recommended Posts

Jeg har pappaperm og det er helt knall. Storkoser meg hjemme med ei lita jente på 9 måneder, men fiske, det blir det lite av.

Jeg hadde planer og tanker om turer med barnevogn og fiskestang, men så langt har det vært få. Veslejenta er mer opptatt av å krabbe, leike, tøyse og le, enn å sove akkurat når pappa vil fiske, og det er faktisk helt greit. Sjelden jeg har smilt og ledd så mye som jeg gjør nå om dagen.

...men allikevel, fiskesuget ligger bak i hodet, hele tiden...

og hva gjør man da, jo man binder tackler når hun tar en blund på dagen.

44ff19d4-8fcd-4baa-815a-4f3ff992e10f_zps

Knytestasjonen min. En kopp kaffe og babycall er obligatorisk tilbehør:-)

imagejpg1_zps384ddfe0.jpg

Det blir noen tackler i løpet av noen dager, da jeg talte opp ukens produksjon i går var jeg oppe i 42 ferdigknytte, til alt fra microfiske, flatfisk, til tungt og dypt båtfiske.

...men det var dette med å få brukt de da;-) Enn så lenge merker jeg de med etiketter og legger de pent i tackelmappene.

Til uken skal jeg skifte sene på nesten alle snellene, man må holde seg i arbeid;-)

God helg til alle som en!

Hilsen

Pappaperm-Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan få mye glede, og kanskje mange fine fisketurer med jentungen etterhvert. Blir en helt annen glede og mye moro med unger og fiskestang, du har mye å se frem til. Så håper jeg vi får dempet hvertfall microdelen av fiskesuget til uka med litt artspåfyll.

Ja, håper det blir mange og fine turer i årene som kommer, jeg skal i alle fall gjøre mitt beste for at hun finner fiskeglede:)

Det satser vi på, jeg gleder meg masse til uken, og tacklene de er klare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.