Gå til innhold
Fiskersiden

Hvorfor er liverpool tråden "siste post" og ikke ørretfiske?


Aurejeger
 Share

Recommended Posts

Jeg har for øvrig ingenting imot Liverpool eller tråden, mitt forhold til fotball er ikke eksisterende, jeg synes bare det er rart. Så kan ikke bare rette vedkommende trylle ørretforumet til å dukke opp på "Latest post" så jeg kan få fred i sjelen og slutte å mase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle være mulig i det minste. En gang tilbake i steinalderen da jeg var involvert her hadde vi samme problematikk og slo av at Testforumet skulle dukke opp i visninger generert f.eks på forsiden om "siste 10 fra forumet", osv. Så det bør være mulig å hake av dette i rett boks dersom man ikke ønsker det.

Vi skilte den gang mellom å vises i RSS-feeder på forsiden og hva som kom opp på "Nye innlegg" "Ulest siden siste" osv etter ønske fra brukerne. Så dersom brukeren sier fra om hvordan han vil ha det så tipper jeg det blir slik ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Tar opp igjen denne tråden da det irriterer en ikke-Liverpool supporter å se denne tråden her hver gang det går bra for Liverpool :P

Så ærlig skal jeg være.

Ellers er det kanskje på tide å lodde stemningen i ynwa-gruppa når det går dritt sånn som i Europakamper? :) Da var det nemlig ingen som skrev noe. Da synes jo jeg det var spennende å følge tråden!

Kan noen fjerne denne tråden fra Latest post?

Legge den sammen med andre tråder som ikke har noe med fiske å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.