Gå til innhold
Fiskersiden

Frode Reppe


villlax
 Share

Recommended Posts

Soleklart Nei, han uttaler seg jo skeptisk til det en villaksinteressent hevder.

Blås i om det er faktabasert, Anders Lamberg er sikkert i lomma på disse korrupte kapitalistene! Han også.

Her er du på fryktelig tynn is, Har selv jobbet med Lamberg i mange år, og han er nok en av landets beste i sitt arbeide. Det er ofte oppdragsgiver ikke er "fornøyd" med resultatet av undersøkelser, men at man lyver om resultatene vi får i elver som blir undersøkt bare for å "sværte" o-næringa i det aktuelle området, det skal vi holde oss for gode til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleklart Nei, han uttaler seg jo skeptisk til det en villaksinteressent hevder.

Blås i om det er faktabasert, Anders Lamberg er sikkert i lomma på disse korrupte kapitalistene! Han også.

----

er dette ironi?

uansett på hvilken side man befinner seg i denne konflikten (og alle andre konflikter for den saks skyld); den eneste veien til en akseptabel løsning er å basere seg på fakta!

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er du på fryktelig tynn is, Har selv jobbet med Lamberg i mange år, og han er nok en av landets beste i sitt arbeide. Det er ofte oppdragsgiver ikke er "fornøyd" med resultatet av undersøkelser, men at man lyver om resultatene vi får i elver som blir undersøkt bare for å "sværte" o-næringa i det aktuelle området, det skal vi holde oss for gode til!

Beklager, her var jeg ikke tydelig nok.

Innlegget var ment 100 % ironisk, men det kom tydeligvis ikke godt nok frem.

Lamberg virker tvers gjennom troverdig ut fra min kjennskap til ham.

Ser heller ikke helt at han skulle ha så mye egeninteresse i å fronte oppdrettslaks oppi dette.

Interessant å lese de to virkelighetsoppfatningene opp mot hverandre (Lamberg vs. elveinteressenten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det var jammen ganske interessant å lese disse to forskjellige virkelighetsoppfattningene opp mot hverandre også (Kvisgaard/Bruvik VS NSL)
Jeg finner det både interessant og vel verd å nevne at NSL ikke oppgir noen forfatter bak det totalt håpløse og idiotiske resonnementet i artikkelen ''I skuggen av Kenneth Bruvik''
Men på den andre siden så skjønner jeg meget godt at de ikke oppgir hvem som er høvedsmann for det makkverket, for makan til vrøvl er det lenge siden jeg har lest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.