Gå til innhold
Fiskersiden

Fluefisker oppdaget spion-mobil på bilen


Recommended Posts

Man kommer fortsatt utenom den abonnement-siden hvis man klikker seg inn via http://www.sol.no/

Linken ligger litt ned på siden.

Dette er jo en meget eksklusiv sak, og ansees nok også som pulitzer materiale, noe som avisen sikkert ville tapt store penger på om den fortsatt hadde vært gratis tilgjengelig for alle å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fant den på SOL ja. Mener å si jeg hørte om en som fulgte etter/spionerte på Runar Kabbe en gang i tiden da HA-hypen var som værst.

Ganske utrolig hva noen får seg til å gjøre for å finne en god fiskeplass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fant den på SOL ja. Mener å si jeg hørte om en som fulgte etter/spionerte på Runar Kabbe en gang i tiden da HA-hypen var som værst.

Ganske utrolig hva noen får seg til å gjøre for å finne en god fiskeplass :P

Det har vært noen artige episoder med biler som stoppet på merkelig plasser bare jeg og Runar stoppet for å ta en pissepause i en busk ute på Snarøya i "gamle dager" og en bil som ikke helt visste hvor den skulle gjøre av seg da Runar stoppet på et unaturlig sted for å vente på meg et par ganger på tidlig morgenkvist så det er ikke noe ukjent fenomen.

Her nord har et par av storfiskerne i elva "fintet ut" flere "forfølgere" ved å byttelåne bil med naboen når de har dratt inn for å fiske laks...

Det er mer enn èn som ikke skjønner at de største ekfiskegledene oppnås ved å lykkes på egenhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såpass ja! Nå som det er blitt (fiske-)kajakk på meg skal jeg gjøre noen nye tapre forsøk på HA'en. Hva var reg.nr på bilen til Kabbe igjen sa du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.