Gå til innhold
Fiskersiden

Orden i tackler


Bergen123
 Share

Recommended Posts

Jeg har såvidt startet med havfiske nå i sommer, men har etterhvert en del ulike opphengere og tackler. Jeg har oppbevart de i lynlåsposer fra IKEA, men ser at de ruster og fortjener bedre stell enn jeg har.

 

Er det noen som har tips til et godt oppbevaringssystem som kanskje gjør det lettere å vedlikeholde/skylle de etter bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumpølser som selges i leketøysbutikker /Biltema fungerer godt. Evt Rørisolasjon. Billig og.

Stikk kroker inni, snurr innpå og taklene holder lengre så lenge man oppbevarer dem utenfor poser. 

Så snart du dytter dem i en tett pose, da lever de ikke lenge når de først har blitt våt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bergen123 skrev:

 

Har dere noen fiskevesker og takkelmapper å anbefale?

Jeg har en fiskeveske fra Abu Garcia som jeg er veldig fornøyd med. Faktisk mitt favorittprodukt fra Abu. God plass, behagelig skulderstropp og en smart pose som man kan ha fangsten i. Genialt hvis du har glemt plastposer eller bøtte og ikke vil skitne ut bilen. 

https://www.xxl.no/abu-garcia-allround-game-bag-fiskeveske/p/1070254_1_style

 

Slukbokser og takkelmapper må kjøpes utenom, men du får plass til fem-seks bokser i moderat størrelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.