scampern Posted April 8, 2019 Report Share Posted April 8, 2019 Har lyst til å kjøpe meg noen wobblere for vårssesongen. Tenker å dorge etter lyr/torsk/sei/sjø ørret. Har ikke peiling hva jeg skal se etter. Er det noen her som kan peke meg i riktig rettning? Kan man få noe på wobblere fra biltema ? Hvis jeg skal ha mange ser jeg at det blir svindyrt om jeg bare går for rappala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted April 8, 2019 Report Share Posted April 8, 2019 Til sjøørret er min personlige favoritter Bomber, Tomic og IMA og gamle små Rapala Magnum. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odinv Posted June 15, 2019 Report Share Posted June 15, 2019 Tsk, he he , om wobbleren kommer fra biltema har abbsolutt ingenting å si, fisken ser ingen forsjell på om den er fra biltema eller abu garsia, det handler mest om presentasjon , blir agnet presentert rett er det ett fett hvor det kommer fra, om wobbleren fra biltema ser ok ut,er den sikkert det, men sjekk at kroker å slikt er av skikkelig kvalitet, dette er enkelt å skifte, forøvrig er min pers på laks 12,8 kg på nettopp biltema wobbler, men den har dei ikkje lenger i sitt sortimang, så ut som ein makrell. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts