OleHenrik90 Posted March 30, 2021 Report Share Posted March 30, 2021 (edited) Heisann alle sammen ! Tatt det litt lenger fra sist og denne gangen lager jeg en egen wobbler. Videoen er ganske detaljert, men hvis du ønsker prøve selv og lurer på noe spør gjerne. Morsomt hvis det er fler nybegynnere å dele erfaringer med. Håper dere liker videoen. - Ole Edited March 30, 2021 by OleHenrik90 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAN Posted March 30, 2021 Report Share Posted March 30, 2021 Syk farge Skulle gjerne slengt meg på wobblermekking men tror antallet fiskerelaterte prosjekt har nådd et slags metningspunkt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskemannen Posted March 31, 2021 Report Share Posted March 31, 2021 Ser bra ut! Har du noen erfaring med hvor lenge de holder i bruk? Ser at mange bruker mye tid på å forbehandle treet og på 4-5 lag med topcoat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleHenrik90 Posted March 31, 2021 Author Report Share Posted March 31, 2021 4 timer siden, Fiskemannen skrev: Ser bra ut! Har du noen erfaring med hvor lenge de holder i bruk? Ser at mange bruker mye tid på å forbehandle treet og på 4-5 lag med topcoat. Nei har ikke prøvd de stort enda så vi får se. Hvis du er interessert i å lære mer av en som er veldig flink vil jeg anbefalle Marling Baits på YouTube. SolarBaits er også bra. De jeg har sett på for inspirasjon. Jeg gidder ikke bruke så mye tid på hver da sjansen for å sitte fast er for stor der jeg ofte fisker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskemannen Posted March 31, 2021 Report Share Posted March 31, 2021 2 hours ago, OleHenrik90 said: Nei har ikke prøvd de stort enda så vi får se. Hvis du er interessert i å lære mer av en som er veldig flink vil jeg anbefalle Marling Baits på YouTube. SolarBaits er også bra. De jeg har sett på for inspirasjon. Jeg gidder ikke bruke så mye tid på hver da sjansen for å sitte fast er for stor der jeg ofte fisker Lager allerede egne sluker, så vet ikke om jeg skal begynne med wobblere også. Så en som impregnerte med rå linolje også lakket med noe akryllakk. Han sier det holder veldig bra. (Jaaralbaits) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts