trondkevin Posted March 22, 2022 Report Share Posted March 22, 2022 Noen som har gode eller dårlige erfaringer med raymarine cpt-100? Er visst eneste aktuelle for en Yamarin Q, via cp100-modul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted March 22, 2022 Report Share Posted March 22, 2022 CPT-100DVS er en helt kurrant ekkoloddgiver for grunnere vann, si ned til 40-50 (ish) meters dybde hvis målet er å se fisk. Pelagiske mål vil du se dypere enn det også. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frha Posted May 7, 2022 Report Share Posted May 7, 2022 Jeg har også en slik Q i en Buster. Er det mulig å oppgradere med en bedre ekkoloddmodul eller svinger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted May 7, 2022 Report Share Posted May 7, 2022 Q er en Raymarine Axiom med Buster-logo på. I prinsippet kompatibel med samme moduler. MEN jeg har fått med meg at man ikke kan kjøre vanlige Raymarine-oppdateringer i den så du må nesten høre med Buster om de kan ha lagt inn andre idiotiske begrensinger også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frha Posted May 8, 2022 Report Share Posted May 8, 2022 Takker for svar. sjekker med Buster og legger ut her om det er flere som lurer på dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frha Posted July 3, 2022 Report Share Posted July 3, 2022 Liten oppfølging her. På den versjon jeg har Q1 er det ikke andre alternativ enn CPT100. Jeg kjøpte derfor en Lowrance som går som ekkolodd og jeg tok strømmen fra cpt100 modulen. Dette er jeg strålende fornøyd med. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts