erik Posted April 4, 2023 Report Share Posted April 4, 2023 Noen som tør å komme med noen konkrete plasser for røya fra isen her? Skal oppover en tur til helgen, og har tidligere fisket i nordenden men denne gangen overnatter vi i syd/ øst så plasser nærmere den enden (demningen) tas i mot med takk da vi ikke har scooter-haik på denne turen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted April 16, 2023 Author Report Share Posted April 16, 2023 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted April 17, 2023 Report Share Posted April 17, 2023 Ikke den største fisken nei. Har prøvd meg litt på isfiske i år selv, men stort sett dårlige resultater. Jeg mistenker at årsaken er at all fisken står 10 km unna i motsatt ende av vannet fra der jeg selv kan komme til, det er nok der hvor det er mest oksygen i vannet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts