KanskjeKari Posted May 21 Report Share Posted May 21 Fant denne fiskestangen hos min avdøde morfar. Lurte på hvor jeg kan lese mer om den, eventuelt hva den kan være verdt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 21 Report Share Posted May 21 Artig stang, det er skjeldent å se teleskopfluestenger. Men svaret er nok lite, det vil overraske meg om du finner noen som vil betale noe i det hele tatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted May 21 Report Share Posted May 21 Det er neppe en fluestang, men en klassisk teleskop. De brukes fremdeles til laksefiske med mark enkelte steder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted May 21 Report Share Posted May 21 2 hours ago, TT said: Det er neppe en fluestang, men en klassisk teleskop. De brukes fremdeles til laksefiske med mark enkelte steder. Støtter denne, jeg så det stod fluestang men det er da veldig merkelige stangringer i det tilfellet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts