Gå til innhold
Fiskersiden

Mjøsørret nr 2


FatCat
 Share

Recommended Posts

I går var jeg ute en tur ved Mjøsa for å teste landfiske etter ørret igjen. Det hadde jeg ikke gjort siden våren, så jeg var litt sugen på å ta noen kast. Etter en times tid gikk det på en ørret på bare 700g. Selvfølgelig en liten fisk til Mjøsa å være, men gøy å få napp:D Den bet på en Duo Wedge 95.

Denne fikk selvfølgelig friheten tilbake og kan vokse seg større. 

Jeg har tro på sesongen fremover, da jeg så mye aktivitet i overflaten av både små byttefisk og større ørreter. 

received_616263910677895.thumb.jpeg.c3d78dc96edae5c7663d583bef1b3784.jpeg20230913_184742.thumb.jpg.b11eae9fd5e8ce35a55026fb57cb0ac4.jpg

Endret av FatCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, erik skrev:

Helt nydelig.

Jeg har en ambisjon om å få til en spinnfisketur dit selv i oktober, riktignok med båt. Godt å se at det er liv.

Det skal være veldig gode muligheter i oktober. Vet ikke hvor du har tenkt deg, men jeg ser folk får fisk overalt fra Standlykkja, Espa, Tangenvika, Stange, Hamar osv. Så det står nok ørret de fleste plasser. Jeg kommer til å fortsette forsøkene fra land utover høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.