Runeelling Posted October 27 Report Share Posted October 27 Er det noen som har erfaring med daiwa luvias 9 fot 5-25g Burde jeg velge en annen type stang? tenker og bruke denne på SØ fiske Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted October 28 Report Share Posted October 28 Jeg har ikke testet den stanga, men modellen får gode skussmål på feks svenske forum. Team Krokodille har vel testa mye Daiwa, så du kan ev. sjekke der. Skal du fiske med bombarda (flue og dupp), og det bør du gjøre, er det mange som foretrekker litt lengre stenger. Jeg mener 9 fot funker ok, men du kan jo vurdere 10 fot også. For tiden bruker jeg selv en på 10,6 fot til duppfiske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted October 30 Report Share Posted October 30 On 10/27/2023 at 10:42 PM, Runeelling said: Er det noen som har erfaring med daiwa luvias 9 fot 5-25g Burde jeg velge en annen type stang? tenker og bruke denne på SØ fiske Jeg har erfaring med 10 fots versjon både i 2 og 4 delt i 5-25 samt Shogun som i praksis er akkurat samme stangen i 10-35. 2 delt kjennes ut som en mye bedre stang enn den 4 delte. Men begge er veldig gode. Mine absolutte favoritt stenger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts