erik Posted August 2, 2024 Report Share Posted August 2, 2024 Med unntak av Veras grande berggylte var juni rene fadesen, men nå stod juli for døren og da skulle det bli andre boller! Juli er ferietid for vår del. Fritid med familien, grilling, lyse sommerkvelder, varme og selvfølgelig fisking an mass. Juli byr sjelden på nye PBer, men mengdefiske i vann som holder badetemperatur er morsomt det også Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2024/08/eriks-fiske-juli-2024-kanskje-livet-er.html?m=1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted August 2, 2024 Report Share Posted August 2, 2024 Uvanlig mye dramatikk denne gangen! Dersom snekka kjørte over dorgene deres med viten og vilje, er det vel bare å håpe på at sena skjærer seg inn i pakningene rund akslingen med iver og lyst! Men jeg vil nå helst tro det er dumskap og ikke forsett. Sydentur er for øvrig høyt oppe på «hat-lista» mi. Men i år slapp jeg ikke unna. Men når man først ligger der og dupper i vannet, er det jo helt greit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted August 2, 2024 Author Report Share Posted August 2, 2024 Jeg er definitivt ikke noe «sol & bad»-person, men fruen er hardcore soltilbeder og da er det bare å føye seg. Solfaktor 50, en stor parasoll og en stabel krimbøker så har jeg det helt fint. Jeg har reist en hel del før livet ble A4, i Asia og Afrika, jeg er gjerne på steder det er varmt men jeg må holde på med noe. August startet ikke veldig bra, jeg oppdaget nettopp at en av våre mest brukte haspelsneller har fått seg en smell så nå er den levert hos Torshov for litt kjærlighet. Det ser heldigvis ut som det finnes deler til Penn Clash, i våres pensjonerte jeg en Shimano Stradic og en Shimano Calcutta. Etter 20-ish år var det ikke lengre deler å få tak i til de. Det merkes GODT i lommeboka når sneller i den prisklassen må erstattes selv om levetid på 20 år må sies å være klart godkjent. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slosprøyt Posted August 3, 2024 Report Share Posted August 3, 2024 Meget godt bilde Erik, jeg har kun Dorotelefon med ekte knapper og leser bare det du poster her, mange takk for inspirasjon og viten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts