Jump to content
Fiskersiden

Eriks fiske juli 2024 - kanskje livet er best inne allikevel?

erik
 Share

Recommended Posts

Med unntak av Veras grande berggylte var juni rene fadesen, men nå stod juli for døren og da skulle det bli andre boller!

Juli er ferietid for vår del. Fritid med familien, grilling, lyse sommerkvelder, varme og selvfølgelig fisking an mass. Juli byr sjelden på nye PBer, men mengdefiske i vann som holder badetemperatur er morsomt det også

suter.png

Les mer på bloggen: https://teamcolibri.blogspot.com/2024/08/eriks-fiske-juli-2024-kanskje-livet-er.html?m=1

• Like 1

Uvanlig mye dramatikk denne gangen! 

Dersom snekka kjørte over dorgene deres med viten og vilje, er det vel bare å håpe på at sena skjærer seg inn i pakningene rund akslingen med iver og lyst! Men jeg vil nå helst tro det er dumskap og ikke forsett. 

Sydentur er for øvrig høyt oppe på «hat-lista» mi. Men i år slapp jeg ikke unna. Men når man først ligger der og dupper i vannet, er det jo helt greit. 

• Like 1

Jeg er definitivt ikke noe «sol & bad»-person, men fruen er hardcore soltilbeder og da er det bare å føye seg. Solfaktor 50, en stor parasoll og en stabel krimbøker så har jeg det helt fint. Jeg har reist en hel del før livet ble A4, i Asia og Afrika, jeg er gjerne på steder det er varmt men jeg må holde på med noe. 

August startet ikke veldig bra, jeg oppdaget nettopp at en av våre mest brukte haspelsneller har fått seg en smell så nå er den levert hos Torshov for litt kjærlighet. Det ser heldigvis ut som det finnes deler til Penn Clash, i våres pensjonerte jeg en Shimano Stradic og en Shimano Calcutta. Etter 20-ish år var det ikke lengre deler å få tak i til de. Det merkes GODT i lommeboka når sneller i den prisklassen må erstattes selv om levetid på 20 år må sies å være klart godkjent.

• Like 1