Gå til innhold
Fiskersiden

Davidsen/Olaussen - gutsing 2/8


Davidsen
 Share

Recommended Posts

Hiver meg på den bølgen, vi også - dog med en liten vri:

Familien Davidsen og familien Olaussen bruker morgendagen til å...fiske, ja. Målene er klare som god hjemmebrent:

1) Sandkryper

2) Karpe

3) Havabbor

Vi er altså 8 stk, noe som skulle tilsi flere døgns stangtimer jf. KIS-beregningene.

Hva er godkjent? 1/3, 2/3 eller må alle i boks for å få godkjent av den gemene hop på forumet?

GI DIN STEMME NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av tre så er det bra. Alle tre - da blir jeg imponert! Spent på å se bildene dere tar av sandkryperen. Egentlig en ganske pen fisk, selv om den visstnok er litt upopulær.

Kryr det ikke av småkarper i vannet dere skal fiske? Da er det vel havabboren som blir den største utfordringen. Men dere er vel rette folka til å greie det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gemene hop, representert ved meg, godkjenner intet som helst uten at alle 3 arter er i boks, da dere kan hente så mange småkarper dere vil i Farsund. Hvis det kryr av sadnkrypere i Nesheimvannet er det kun havabbor som er igjen som utfordring. Hvem "får" nreken hvis alle får ca like store sandkrypere da?

Å bare forvente 1/3 eller 2/3 blir da å undervurdere dere grovt, ikke sant? [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til svikter selv bankers-fisk. (Det vet vel de fleste som skal fiske agnfisk f.eks) Og spesielt hvis man er for sikker på forhånd.

Blir spennende å følge med i morgen. Hadde vært moro med live-oppdatering, selv om dere ikke trenger å gå like grundig til verks som Eirik i Dynovika[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.