kim andre Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 (endret) meget inspirert av dere andres årsrapporter, vil jeg her dele litt av mine størete opplevelser i år. først og fremst med mine gode fiskekompiser: Karleif, Øystein, Hugo, Lars, Bernt og ikke minst min kjære kone og guttungen etter noen småturer alene, ble kona og jeg med på hvittingtreff med Davidsen og fler, en flott tur med guttungen i bæremeis Øystein karleif: Hugo Lars Bernt og så vil jeg takke spesilet: Oz, for god guiding, og ellers å stille opp som en godt venn i tykt og tynt truttakiller: god guiding, og en fin tur etter fløyfisken hernede Rønsingen: stiller som guide i to døgn, stiller med overnatting og ellers et godt og lærerikt selskap Hunter: godt humør, stikker innom og sier hei på tross av dårlig rygg Gone Fishing: du er ett av mine store forbilder som kystmeiter, har lørt mye av deg på våre turer nordover, og håper at jeg får mulighet til å delta på flere fiskersiden: takker til dere som står på i tykt og tynt, mods, red, adm, osv. uten dere hadde jeg neppe hatt så mange flotte turer, og ikke minst hadde jeg neppe blitt kjet med alle fiskerne her.... og til alle dere andre som stiller med gode råd, flotte rapporter(uansett om de er korte eller lange, mend eller uten bilder), takk for et utrolig lærerikt år, der jeg har utviklet meg som kystmeiter, på grunn av DERE . har selv oppnådd mine mål for året, spesielle arter har vært på land. men, året har for min del betydd mest pga mine gode venner, derfor er det ikke bilder av mine fisker her. de kommer i andre rekke. Edit: oppi det hele glemte jeg et par personer som har gitt meg mange gode tips underveis, og som har støttet meg gjenneom hele året. Vilhelm: takk for at du har trua på det jeg gjør G-Strike for hyggelige SMS på tur, og ikke minst positive tilbakemeldinger. (beklager at jeg ikke fikk sendt melding på nyttårsaften, nettet var tydlighvis skikkelig føkka) LasseB: fordi du synes jeg er grom, og for at du fikk meg til å prøve noen kroker som var..... Gutta på Karmøy (Thor, KIS, Gismervik, Max): glad jeg møtte dere på skatetreffet, dere kan virkelig fiske, og det er helt greit å bli kalt amatør av så flinke fiskere Endret January 2, 2007 av kim andre Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Flott rapport Kim Andre. Mange flotte bilder. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oz Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Perfekt. Mvh Oz Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truttakiller Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Flott kavalkade Kim Andre Takker for turene vi har hatt, og håper at det blir en tur eller ti når jeg er på Jæren i sommer. Skitt fiske i 2007 Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Her oser det fiskeglede! Flott kavalkade med uselvisk vinkling. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Nydelig Kim Andre. Gleder meg til neste gang vi treffes. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Meget bra Kim Andre Likte nå best dama, men det er nå opp til en hver Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseB Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Kjempefin årsrapport, Kim. Håper på å stifte bekjentskap med deg i året som kommer! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Fantastisk Kim Andre, et flott år du har hatt Har hatt mye glede å lese rapportene dine ila året. Håper på mange fler i 2007 og Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karleif Skrevet December 31, 2006 Rapporter Share Skrevet December 31, 2006 Takk for mange hyggelige fisketurer i året som var. Får satse på enda flere, og hyggeligere turer i 2007 Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Har vært et flott fiskeår for deg! Håper neste år blir like bra! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Mye flott fisk som jeg er misunnelig på her, Kim Andre. Håper du får et minst like flott år i 2007.Ser frem til at du setter snuten din oppover hit og lurer masse nye arter. Dere er hjertelig velkommen alle sammen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteiin Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Takker for et flott år ja, med mange fine fisketurer. Flott rapport og bilder. Håper på enda flere flotte turer i 2007 Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Flott rapport! Satser på å få hilset på flere av dere i stavanger i 2007 ps: kommer til helga! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjørs Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Takk for et fint halvår med turer og sosialt samvær i 2006. Jeg er sikker på vi får det like fint i 2007. PS, noen av de bildene vil jeg ha i større format:) Fin rapport, men jeg synes du skal legge ut noen av dine bilder også, av dine fisk altså. Du har jo også gjort det bra i år. Havmus og greier. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davyen Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Inspirerende Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønsingen Skrevet January 1, 2007 Rapporter Share Skrevet January 1, 2007 Flott rapport som vitner om at dere har det morsomt på tur. Mye fin fisk får dere jo også så da er det vel ikke noe mer å si en lykke til i 2007! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet January 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet January 2, 2007 takker alle sammen! var et fint år med alt for få turer, og alt for mange timer på fiskersiden. dette året skal det fiskes MYE mer, og det skal først og fremst reises endel rundt i landet. Hugo: mine fisker er ikke det viktigste som har skjedd dette året, men at jeg har blitt kjent med dere, og har lært mye av dere allle Rune: gi lyd, så kan vi ta en tur Vilhelm: skal bli hyggelig å hilse på igjen, og ikke minst se hvordan skater fiskes i trøndelag. gleder meg mye, spesielt siden kona har bestemt seg for å være med . Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermy Skrevet January 2, 2007 Rapporter Share Skrevet January 2, 2007 Hei... Hærlig Bilde kavalkade Kim. Må starte med å takke for det flotte bekjentskapet, gjelder oxo Hugo, Karleif og Øystein. Har lært mye fiske av dere alle... Håper vi får like mange og fine turer i løpet av det nye året. Enig med Hugo, burde jo ha lagt ut noen av dine egne fisk oxo da. PS. Godt å være tilbake i Stavanger etter en jul på Østlandet. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts