Gå til innhold
Fiskersiden

På laksefiske i Sævareid 12.10


Helge S
 Share

Recommended Posts

Idag var Johannes og eg ein tur til Sævareid. Været var nydelig og det såg ut til å bli ein flott dag. Da me kom fram såg me at det var lite vatn i fossen.

12102009081385ef817546524975bc.jpg?88

Fossen

Men ut av turbinen var det fullt trykk og me hadde trua på at det var fisk på gang. Me fiska med reke, mark, sluk og spinner og det var reke/mark som kom til å sikre fangsten.

Me begynte med å få nokre små blanke tertar og SØ. Så fekk Johannes noko mykje større på.

121020090833b5ed1c34f0314f06a6.jpg?63

Johannes med skikkelig flex i stanga.

Fisken er sterk og vil ikkje vise seg med det første. Den går djupt og stanger lenge før den begynner å bli trøtt. Til slutt må den gje seg og legg sida til.

121020090821ae6a013dc04e4cef95.jpg?9

Ein Engelskmann som var der står klar med håven.

1210200908202a9731bd8e294d5c98.jpg?94

Han håver laksen sikkert.

1210200908297daad60f4f674c22b3.jpg?66

Så er laksen endelig på land.

121020090854d800a80d2dda452e86.jpg?95

Og Johannes kan vise den fram. :)

121020090845a93c5dcc742f47de93.jpg?33

121020090800f0a328a132c243ffbb.jpg?58

Seinare får eg ein laks på 3,6kg og me får fleire små fra 0,5 til 1kg. Desse blanke små var det mange av der og dei hadde mykje lus med eggstrengar på seg. Det ser ut til at et o-anlegg har "mista" eindel fisk i det siste. I sjøen såg me også fleire av desse.

121020090809d02aeda08d60490ca5.jpg?57

Fangsten min idag.

121020090813f4f3f043f6074c9897.jpg?14

Totalt fekk me 7 laks. Dei to største var 7 og 3,6kg. Resten var 0,5 til 1kg. Engelskmannen fekk 2 i underkant av kiloen på flue.

I morgon blir dette middagen:

121020090806ad13e5b0e4994cf3be.jpg?58

Tusen takk for ein fin tur, Johannes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott fangst. Sævareid virker som en utrolig morsom plass.

Men dere har bomturer dit også? Leser jo bare om kanonfangster derfra og den eneste gangen jeg var der og tittet sto folk og dro laks etter laks. Selv om det er rømt oppdrettslaks virker det jo helt rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Bra farget den laksen ja.

Det har nok rømt laks i det siste fra et sted ja. Har fått maange laks mellom 0,8kg til 1.5kg i bergensområdet og hvis det er mange av de inne i fusafjorden da må det være noe stort som har røket? Fått en del av disse i fanafjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott fangst. Sævareid virker som en utrolig morsom plass.

Men dere har bomturer dit også? Leser jo bare om kanonfangster derfra og den eneste gangen jeg var der og tittet sto folk og dro laks etter laks. Selv om det er rømt oppdrettslaks virker det jo helt rått!

Me har skjelden bomturar til Sævareid, men no er det over 3 år sidan eg har vore der å fiska etter laks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Yepp, Gabbe, dette er ein fornøyeleg kombinasjon av fiske og miljøarbeid. Mykje av fisken som ender inn i dette vassdraget er klekka i anlegget som ligg der, det er ikkje få lakser over 20+ som er fanga der, men du skal ha flaks for å berga så stor fisk der. Ellers er det ofte mange laks å sjå der med trippelkrok i sida, og det er mange som er teke for uhuman fangstmetode der inne. Så når me tek turen inn der er det ei kombinasjon av miljøarbeid, gøyalt fiske og vaksenopplæring. :) Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut det :)

Hvis det blir folksomt der, fungerer da bevegelig fiske eller blir det bare kaos? Det kjem an på kven som er der. Og tas det litt fisk nedenfor brua og ute i utløpet også? Det tas eindel fisk der også, spesielt ved stor vannføring. Eg mista ein på sluk der idag og var borti ein til. Eller er det rett under fossen som er stedet - i hvert fall på lav vannføring? Hvis det er godt med vatn fra turbinen er det nedafor turbinutløpet fisken står. Er det mykje vatn i fossen står det også eindel fisk i fossekulpen. Idag var det ikkje fisk der.

Og det er bra der hele året? Fisket er klart best fra Juli til September men det er fisk der heile året.

Endret av Helge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker natur har vi da nok av i Norge og det ser vi jo hele tiden - vi trenger vel ikke å fiske i det også. :)

Jeg synes "stygge" steder har sin sjarm

Men å møte de 10 største idiotene fra Bergensområdet samtidig vil jeg helst slippe å oppleve. Blir matt bare ved tanken på å møte 10 bergensere samtidig :)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisket en del i sævereid og også lurt på kor disse bergenske idiotene er. Faktisk har så å si alle idiotene som eg har truffet der inne vært tyskere eller danske eller lokale rykkere.

Når det er sagt så er det en uhyre spennendes sted å fiske siden det går fiin SØ der til tider og det er de (og 15kg+ laksen) som motiverer meg til å dra dit. :)

Svogeren fikk en på 13.6kg der for en måned siden (100gr mindre enn min som var ferdig bløgget) og vi har sett større i området.

Bare til å ta turen gabbe. :)

Endret av FishingBUDDY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisket en del i sævereid og også lurt på kor disse bergenske idiotene er. Faktisk har så å si alle idiotene som eg har truffet der inne vært tyskere eller danske eller lokale rykkere.

Eg har fiska i Sævareid i over 20 år og dei fleste og verste rykkarane kjem fra Bergensområdet. Tyskere og Dansker har eg aldri hatt problem med men et par lokale rykkarar har eg truffe.

Ellers skriv eg Bergensområdet og ikkje Bergen. På den andre sida har eg truffe svært mange greie, hyggelige og hjelpsomme fiskarar fra Bergensområdet også men dei blir dessverre overskygga av idiotane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.