Gå til innhold
Fiskersiden

Kveite på 44 kilo fra kajakk!


 Share

Recommended Posts

Fisken var 147 cm lang og veide 44 kilo, altså dobbelt så tung som kajakken. Den tok en hel taklet torsk på 20 cm, rigget på ett jigghode. Torsken ble fisket 4 meter over bunnen på ca 20 meters dyp. Fighten varte omkring 25 minutter.

Du verden for noen detaljer til avisartikkel og være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:"Jeg tror faktisk jeg er den eneste i Europa som fisker fra kajakk, sier Johan."

Mulig de glemte orde kveite her, for jeg er ganske sikker på at mange fisker fra kajakk. Det har vell også vært flere artikkler om havfiske fra kajakk tidligere, så noen pioner er han neppe.

Bra fangst da, det skal han ha :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:"Jeg tror faktisk jeg er den eneste i Europa som fisker fra kajakk, sier Johan."

Mulig de glemte orde kveite her, for jeg er ganske sikker på at mange fisker fra kajakk. Det har vell også vært flere artikkler om havfiske fra kajakk tidligere, så noen pioner er han neppe.

Bra fangst da, det skal han ha :rolleyes:

Tror kanskje de har utelatt ordet "kveite" ja.

For ellers så har jeg innbilt meg at jeg har skrevet rapporter fra kajakkfisket mitt.

Jeg fisker også etter kveite fra kajakken, problemet er at jeg ikke får noe. Samme med steinbiten.

Men er en jævel på lange og brosme, kanskje jeg er den eneste i europa som gjør det?:bbq:

alek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, grattis igjen. Du imponerer J ;)

Tackar tackar.

Ja det var en rå fight. Reportern glømde mycket riktigt ordet "kveite" i artikeln. Jag ær væl medveten om att det finns fler som driver med kajakfiske... De skrev också att fisken gjorde en rusning på 300 m initialt och det var væl inte riktigt sant det heller. Dærmot så fick jag den 300 m från mitt hus.

/Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.