kjs Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Og jeg skal opp i 51 etter aa ha justert min... ... skulle ha hatt et eget system for dette gitt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S Tror Ståle skal ned på 64 og jeg opp på 65...manglet lysing på den lista mi. Er dette totalt?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Jupp. I norge, etter n.rek lista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Hvor mange har du utenfor N rek lista da? Og hva med de som ikke er på nrek lista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Kommer i farten ikke på noen jeg har utenfor listen, det er vel stort sett snakk om noen karpefisk/hagedam fisk. Er ikke mange arter i norge utenom n.rek listen... jeg har forresten bergkutling, den er vel ikke på n.reklisten..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anatema Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Øj! Jeg har 23 arter nå Thor!!! Uptate lista da!! Har ikke så mye å si men... 23 arter er jo ingen ting i forhold til de syke listene dere har... :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansenh Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Og jeg med mine 32 er heller ikke på lista. [ ] Skal iofs ut og fiske om 40 minutter, men regner med att 32 ikke blir 33 akkurat ikveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted August 27, 2004 Report Share Posted August 27, 2004 Om justeringene deres ikke kommer mde på lista så er det av den enkle grunn at jeg ikke gidder å telle artene deres hver gang jeg er på nettet :-) Så om dere gjør en forandring send meg en PM eller no.... Skal få oppdetert imorra ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gss Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Jeg har 43 arter. Ser at det er mange som mangler glassvar. Prøv med makrellfilet på 70-100 meter på kjip leirebunn. Har fått 5 stk. så den er neppe så uvanlig som man skulle tro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Husk å endre til 66 på meg:-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frisch Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Pokker KIS, kun èn forran deg nå..... ;-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Ja, tipper du skjelver der borte i karpeland:-) Men det begynner å bli vanskelig å plukke arter...... Thor, når får jeg krok 24 tacklene???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulff Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Oppdater meg og da Thor, økte til 41 med dagens Asp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Er på jobb nå, men skal prøve å få oppdatert så fort jeg har fri :-) 24 tacklene kan du faktisk få nå snart KIS, jeg fikk ikke krokene før sist mandag ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 24 krok str... hallo, tar av litt?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 sitat:24 krok str... hallo, tar av litt?? Det verste er at gutta snakker litt feil. Kis etterlyser 28-tackler, og 28 kroker har nettopp Thor fått tak i![ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Jeg må le litt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Icke jeg. Det er noen timer (ja, mange timer da) som skiller meg og Thor i arter nå, og det er stort sett på småfisk han ligger foran.... Reke-øyne er passe agn på slike kroker, men det må være fra små-reker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Som hvilke??? Får da micro fisker på str 16 og 18 fluer, minste jeg har brukt var på en sak jeg ikke klarte å artsbestemme engang på str 20 eller 22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Tangsprell, kantnål f.eks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Damn.. dere er stein gærne.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Ja, fiskegærne! Audun har over 100, jeg bare sier det. Cato over 80. Hvis vi er gærne, burde de to vært i polstret rom. I Catos tilfelle er det vel flere grunner, knegg knegg:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StåleG Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 sitat:Damn.. dere er stein gærne.... Dette er vel egentlig et kompliment![ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 I denne settingen, definitivt:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted August 29, 2004 Report Share Posted August 29, 2004 Da skal jeg polstres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts