Gå til innhold
Fiskersiden

Artslister : spm og svar


Recommended Posts

Må innrømme at jeg må gå over lista litt nøyere..[:I]("made by hand in a hurry")

Og ja, det er lista di Ståle som er "copy-Paste" men med modifikasjoner,

Er et par usikre kutling typer, får kanskje ta en seriøs micromeite dag..[ :) ][:I]

samt at Laua er jeg usiker på, min far kalte det Lagesild, må sjekke fiskeboka når jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av asmund aa

Må innrømme at jeg må gå over lista litt nøyere..[:I]("made by hand in a hurry")

Og ja, det er lista di Ståle som er "copy-Paste" men med modifikasjoner,

Er et par usikre kutling typer, får kanskje ta en seriøs micromeite dag..[ :) ][:I]

samt at Laua er jeg usiker på, min far kalte det Lagesild, må sjekke fiskeboka når jeg kommer hjem fra jobb.

uff Åsmund, dette var ikke bra[ :) ][ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Rune

er vel ganske lenge siden jeg har terrorisert nå. Grønngylt og gressgylt?? har jeg aldri hørt at du har, hehe.. Tatt i garn kanskje? neida du har nok full kontroll [ :) ]

har bilde av gressgylt tatt sammen med deg på meitetur på Eldøyane ifjor din sokk! kan godt finna bilde

gressgylt tyter det av nede på kaien, kom så skal du få, om det ikkje er for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av StåleG

Haha, Asmund! Her var det ikke mye ryggrad: La Rune presse deg pr. sms til å legge ut en artliste du ikke kan stå for! Hei og hå[ :D ]

(alle vet jo at artslister er noe av det VIKTIGSTE i hele verden og skal ikke lefles med[ :) ])

Ingen ting i verden betyr mindre for meg en ei artsliste, derfor har eg heller aldri gidda satt sammen ei, men har etter mykje mas innsett at for å stoppa kjeften på eplekjekke/nesevise haugalendingar får me setta opp ei lista,

fint at du meldte deg av blålange fisketuren i romjula(og for all framtid[ ;) ][ ;) ][ :) ]) med den kommentaren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på å "ta" Asmund for lista hans vil jeg følge opp litt :

Arter som man ICKE er 99-100 % sikre på skal ICKE med på lista!

Har du virkelig fått tangkutling ? Du som tidligere har mobba stintefiskerne, bifangst er en ting. Men tangkutling får man ikke som bifangst, den får man kun ved målrette fiske og med 26+ krok....

Og karuss... ? Hvor, størrelse og hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:mykje mas innsett at for å stoppa kjeften på eplekjekke/nesevise haugalendingar får me setta opp ei lista,

fint at du meldte deg av blålange fisketuren i romjula(og for all framtid) med den kommentarenNåja. Det kan vel se ut som om du trenger mer hjelp til å få noe futt over den listen din enn jeg trenger til å få meg en blålange[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.