Gå til innhold
Fiskersiden

Hvem vinner serien ?


Marken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, ja - synd Bergensgutta ikke klarte å stille opp såpass at det i det minste ble en reell treningsøkt for juniorlaget til Lyn. Også så trodde de at de skulle bli seriemestere? Har de spilt sånn i hele år eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull kampen betyr ingenting her gett, bare FFK berger plassen...

AIAIAIAI sjeldent jeg har hatt en så dårlig søndagskveld.... :P FFK kunne dra seg litt ut av sumpa borte mot tromsø i dag... Men havner i stede på kvalik etter å ha blitt slaktet av Tromsø.... Jaggu hardt å være Aristokrat nå får tiden, og enda være når man er utflytta til Stavanger med det møkka laget Viking som har begynt å plukke poeng :)

Fortsettelsen virker dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull kampen betyr ingenting her gett, bare FFK berger plassen...

AIAIAIAI sjeldent jeg har hatt en så dårlig søndagskveld.... :( FFK kunne dra seg litt ut av sumpa borte mot tromsø i dag... Men havner i stede på kvalik etter å ha blitt slaktet av Tromsø.... Jaggu hardt å være Aristokrat nå får tiden, og enda være når man er utflytta til Stavanger med det møkka laget Viking som har begynt å plukke poeng :)

Fortsettelsen virker dårlig..

Sandefjord kommer til å rykke i fra Fredrikstad snart. viktig å ligge på rette siden av fjorden vettu! :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har flyttet til Stavanger, regner jeg med du mener Viking :):lol: Da må de redde plassen først...

Man bytter vel ikke lag når man flytter (særlig ikke når alternativet er Viking).

:lol:

Blir nok en hårlaus bartemann og skaptrønder resten av livet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er vel gjengs for alle brann-supportere, eller.?

Ser frem til en 15-20 år med det riktige laget i toppen. :)

DU av alle skal i hvert fall ikke nevne ordet medgangssupportere når du heier på Rosenborg uten å være etnisk trønder! Norges klart mest patetiske fotballsupportere er folk som heier på et lag fordi de har bodd i en by med et godt lag i noen år, istedenfor det laget de egentlig sokner til geografisk.

Skjerpings Hugo, Kongsvinger er laget ditt!

Jeg gjentar: skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU av alle skal i hvert fall ikke nevne ordet medgangssupportere når du heier på Rosenborg uten å være etnisk trønder! Norges klart mest patetiske fotballsupportere er folk som heier på et lag fordi de har bodd i en by med et godt lag i noen år, istedenfor det laget de egentlig sokner til geografisk.

Skjerpings Hugo, Kongsvinger er laget ditt!

Jeg gjentar: skjerpings!

Nå er vel Kongsvinger strengt tatt ikke noe fotball-lag, så Hugo har min fulle sympati....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Brann blir nok "seriemestere" neste år også, når privatkampene på våren er unnagjort !

Høyt oppe, så langt nede, he-he.

Jeg var 10 år sist Brann ble seriemestere, og det må være i kritt-tida såvidt jeg husker.

Hilsen en som har vanket på Lerkendal før Ivers begynte i RBK.

1. RBK

2. LSK

3. Tufte

Zenedine Zidane - ka ***** ska vi med ham.

For vi har jo Roar Strand !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brann blir nok "seriemestere" neste år også, når privatkampene på våren er unnagjort !

Høyt oppe, så langt nede, he-he.

Jeg var 10 år sist Brann ble seriemestere, og det må være i kritt-tida såvidt jeg husker.

Hilsen en som har vanket på Lerkendal før Ivers begynte i RBK.

1. RBK

2. LSK

3. Tufte

Zenedine Zidane - ka ***** ska vi med ham.

For vi har jo Roar Strand !!!!

Men han er jo like gammel så deg jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.