Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2004


Recommended Posts

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager dårlig med oppdateringer den siste tiden, men har vært 14 dager på Tobago, så såvidt hjemom for å pakke om til sykkeltur over vidda, så hjem i dag for å pakke om til tur til Hammerfest/Skaidi/Sørøya med avreise i morgen. Oppdateringer kommer når jeg er tilbake om en uke. Så smør dere med tålamod, folkens. Det er forøvrig kommet inn en del nye innmeldinger så vidt jeg kan skimte i mailboksen innimellom all spamen.

Om det blir noe masing fra f.eks folk som venter på personlig avatar de har sendt inn, så vil dette også komme om ca en uke. Vennligst informer dem om dette skulle dukke opp i et eller annet innlegg.

Det var alt jeg hadde tid til nå, sees snart......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg digitalkamera og da måtte jeg og prøve meite. var faktisk veldig morro. meitet med paternosterhekle og reke. resultatet ble 5 sypiker, knurr 440gram, regnbue 550gram, lyr (liten). Frister til gjenntakelse. buen tok forresten på duppmeite med reke. har nå meldt inn to fisk i konkurransen :) Noen som vil ta en liten meitetur med meg og lære meg litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er konkurransen oppdatert. Og innsatsen til Ole-Håkon betaler seg. Det er imidlertid rimelig tett nedover så det er flere som med en liten innsats kan hoppe flere plasser oppover på listene. Flere har nå "fullt hus" og må konsentrere seg om fisk som gir mer poeng enn den laveste de har fra før, noe som vel innbyr til taaktisk fiske utover. Stå på folkens.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til. Kan alle som sender inn fangstrapporter være vennlig å huske alle opplysningene som skal med i tillegg til bilde. Dette er:

Navn

Fiskeslag

Vekt

Sted

Dato

Flue/"Vanlig"

...og gjerne i den rekkefølgen, da blir det mindre jobb på meg og registreringene går raskere samt at jeg slipper å sende ut mail for å få resterende opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.