Gå til innhold
Fiskersiden

Laksefiskerns fiskerapporter.


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Gabrielsen

Gratulerer med to fine smålakser. De er moro å få de også!

Er det bra oppgang av slike for tiden?

Som matfisk er jo disse (og de litt større) helt suverene, som regel de som går først.

Det er endel oppgang av disse nå, men det rare er at de ser ut til å lengte tilbake til Åmot - så der har du og disse smålaksene noe til felles [ :D ]. Mao: de ser ut til å ense lite fiskeredskaper og går rett på trappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, og jeg som hadde tenkt å invitere KIS over her, med stopp på biltema for noen skrustikker før vi endte på Tveita :D

(når jeg tenker meg om, var det vel disse du viste meg den ene gangen jeg var oppe hos deg?)

Og husk, det er flere som ikke har fått laks i det hele tatt her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse slukene er helt nye for meg; har hatt dem i en uke.

Nå tror ikke jeg at disse slukene var utslagsgivende for at jeg fikk disse to smålaksene - det er for tidlig å si noe om disse fisker bedre enn andre sluker, men at de har en suveren gange som KAN hjelpe laksen til hogg er kanskje mulig. Og for å si den på en annen måte; det var ikke mange andre som fikk noe denne dagen - og det sto ikke på innsatsen deres. [ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altid koselig å lese om gamle gutta på tur, morro å se at SØ er på gang igjen.

Når det gjelder HA så virker det veldig dødt om dagen ( i følge sikre kilder[ :D ])

Vi må vel få tatt oss en tul til Tvedestrand snart, var jo bærre koselig sist vi var på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Altid koselig å lese om gamle gutta på tur, morro å se at SØ er på gang igjen.

Når det gjelder HA så virker det veldig dødt om dagen ( i følge sikre kilder[ :D ])

Vi må vel få tatt oss en tul til Tvedestrand snart, var jo bærre koselig sist vi var på tur.

-sure... har ikke glemt den deilige salaten jeg kjøpte på besinstasjonen sist - dessuten hadde det vært fint å se litt mere til hytta di og da, Erik!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Henning, klart vi kan sitte på hytta å drikke "gammel god" men det er alltid vanskelig når man vet at fjorden er full av pen SØ og nå er det snart på tide igjen. Og på høsten er de større.

Nå må bare Svenna få skutt denne bukken å komme seg ut av skogen og ned i trofebåten som har stått litt lenge rolig nå.

Blir vel kanskje noe prøve fiske der helgen etter mandal [ :D ]

Men sett av en helg [ :D ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.