Gå til innhold
Fiskersiden

blir det mus på meg?


kim andre
 Share

Recommended Posts

denne helgen blir det familiebesøk i Bergen (Os), og i den forbindelse blir det et par forsøk etter spennede arter der oppe.

Oz stilte som guide med en gang ( takker så mye :D ), og jeg håper og på å treffe resten av bergensmafiaen...

da er det bare å håpe at fjorden er brei nok for mine kast, og at jeg er heldig å slumper borti noe spennede :D

ser ut til at det blir avreise i morgen tidlig, i stedet for i dag(som var planen) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal gjøre mitt ytterste for at du skal få havmus. Var på Steinestø i går kveld og der var det dødt som i graven (hvis det bor to hågjel, noen sypiker og et par hvitting i den graven...). I kveld skal Bontelabo sjekkes for pigghå, og hvis ingen av disse klaffer har man da et triks eller to i ermet.

Vi får se hva vi får skremt ut av resten av gjengen, Jan er på østlandet og henter noen arter og Svein ligger rett ut med en rygg som er like gammal som han selv, men kanskje de to andre gjøkene er interessert.

Jeg stiller med agn, du stiller med godt humør, så tar vi det derfra!

Mvh Oz

Endret av Oz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det ikke ble skate på Ognøy, det bare bli havmus eller muligens spiss/klatremus.

Gudd Løkk fra Karmøy.... ;);)

Takker!

jeg fikk i allefall klådd litt på skata di, ble litt hektisk når Davidsen var opptatt med kamera, og en uerfaren Hommersåk-fyr skulle lande saken.(dæven så piggete piggskata er :lol: )

håper på at jeg også etter denne turen er en erfaring riker, så får vi se om det blir noe spennede... B):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk nok en god erfaring med piggene på piggskata når du landa mi ja ;)

Det blir helt sikkert nye erfaringer fra Bergen også, men en så fin plass som Ognøy finner du ikke i Hordaland ;)

nei, kommer GARANTERT tilbake til Ognøy! :lol: da stiller du som guide....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn vil jeg anta....:

13033_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/5236/13033.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

(i hvertfall er dette normalpraksis rundt vinsjan på kaia....)

(PS. Det hjelper å ICKE være innehaver av kontorlanker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.