Gå til innhold
Fiskersiden

blir det mus på meg?


kim andre
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det regner i Bergen. Noe så inni granskauen også.

Jeg var en liten tur til kaien på Steinestø og hilste på gjengen. Regn, masse regn og en del vind gjorde forholdene der særdeles lite egnet.

Så nå har de satt nesen mot Skuteviken (like ved Bontelabo) for å prøve å lure musen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutser nok når man holder på i dette været. Håper det gir utslag(på annet enn pigghå).

Hvor langt er det forresten til steinestø (dvs kommer jeg meg dit uten bil?)

Steinestø (Gamle fergekaien til Nordhordland). Du kan ta bussen til Hordvik/Salhus/Tellevik og gå av i krysset. Da blir det noen hundre meter å gå.

Eller du kan aliere deg md en av oss så lar det seg sikkert gjøre å ordne transport på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble pers på pigghå, flere ganger faktisk :D .

på tinestø ble det ikke noe annet en ett besøk av en mann som måtte være skikkelig gammel, gikk krokbøyd og harket og spyttet ettter oss (eller så snakket han bergensk...)tror han var helt stein, eller så het han Svein....

masse pigghå på bontelabo, sleit med å la staga stå i podden. nappa med en gang....

ny pers på meg, og ny art på Monika som fisket i 5 minutter(og dro to pigghå...største på 4,5kg)

Oz kan nok fylle ut med mer bilder og sånn etterhvert....

OG: tusen takk alle som møtte opp og tok godt vare på meg, der er en fantastisk gjeng her oppe! :D:lol::)

og jeg kommer igjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble da fisk...

Kim perset opp til flere ganger i løpet av kvelden, så selv om det ikke ble mus var nå turen vellykket. Et helvetes drittvær på Steinestø tvang oss inn på Bontelabo. Der var det pigghå og polakker, så kvelden var redda. Selv hadde jeg en svart dag, med ryking av takkel i kastet, ryking på bunnfast og to stangdeler på surfstanga som rett og slett ikke vil fra hverandre igjen...

Bilder her, Kim kan sikkert fylle ut med detaljer, jeg husker ikke helt vektene.

13167_s.jpg

13168_s.jpg

13169_s.jpg

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forresten få takke for veldig hyggelig selskap. Du er hjertelig velkommen tilbake når du måtte ønske. Alltid trivelig med folk som vet å glede seg over å få være ute på fisketur i regn og vind!

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen svære hai dere tok da. Var monica sin størst? Ser uansett helt rått ut. Om været var lignende været i Stavanger i natt, så er det en prestasjon i seg selv å fiske med glede. Gleder meg til å slå på dataen og se bildene i full oppløsning. Si gråttis til Mon fra meg. Rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker alle sammen! Monika sin var 4,5kg og min var (heldighvis) 5 kg blank. fikk g endel mellom 3 og 4 kg :)

var til slutt ikke vits å fiske med brisling, agnet nådde knapt bunnen før det rsate avgårde. HERLIG!!!!

Truttakiller: flyndrevika skal bli.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.