Gå til innhold
Fiskersiden

blir det mus på meg?


kim andre
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke så lurt med tokroket paternoster i morgen heller da?

Jo. Fin musefanger det (akkurat som styla BMW...). Det går tid mellom hver pigghå nå, det er ikke stimer, slik som det har vært tidligere i høst.fikk kanskje 6 - 7 i går. Det kan uansett være en ide å bruke wire eller beskytte krokfortommen med noe gummislange, for haien er der. Mistet selv fisk i går som tygde over fortommen. Hadde fisken på, mistet den og lot "agnet" ligge ute... Litt dumt, da alt som lå der var en blekksprut med knekklys i, noen perler og en overbitt 80lbs snørebit...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg to mål for morgendagen:

mål en: havmus- dette har høyeste prioritet, og jeg gir meg ikke før jeg har fått mus på kaia, eller jeg svimer av når helsa sier STOPP......

mål to: ny pers på pigghå. ser at dere får fisk opp under og over 5kg.....

resten blir bonus....

har forresten kjeda meg og trent skateløft-teknikker med dolokket. tror jeg har kontroll nå... ;)

Når var det egentlig denne musejakta skulle være? Trodde det var i dag eg, men alle er jo her inne...

Øystein: Seriøst, mangler du hågjel?? Hørt om Dirdal? :)

til og med jeg fikk hågjle der inne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når regner du med å være på plass? Jeg jobber til fire, stikker hjemom, spiser og drar med meg pikkpakket ned bakken. er der i fem halv sekstida tenker jeg.

Krysser fingrene for at den elendige balja ikke ligger i veien for oss i morra.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg to mål for morgendagen:

mål en: havmus- dette har høyeste prioritet, og jeg gir meg ikke før jeg har fått mus på kaia, eller jeg svimer av når helsa sier STOPP......

Ikke det at jeg ikke unner deg mus da, men hadde vært kult med bilder av en mussjuk fisker, på knær, tryglende på kai-kanten mens han tviholder i stanga! ;):)

Men seriøst, skitt fiske, det ordner seg nok hvis ikke guiden er like egoistisk som igår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, sånn er det, noen får mus uten å fiske, mens andre (Vilhelm,Oz, Hugo) må fiske for å få.....(ja takk begge deler sier nå jeg ;) )

der får oppdateringer fra Lars etterhvert som det skjer noe, regner med et ras av sms og mms hvis jeg får noe spennede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.