Gå til innhold
Fiskersiden

blir det mus på meg?


kim andre
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angrer litt på at jeg pyset ut og satt krøllet rundt peisen i går.

Planer om nye turer i nærmeste fremtid ?

Var det forresten langt mellom de store, dvs sto dere kontinuerlig og plukket småhå med noen fine innimellom. Gjennomsnittet er det visst jeg mener.

Var det noe annet å få ? Fisket der bare langs bunnen ? Haistimer har jo ofte følgefisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer litt på at jeg pyset ut og satt krøllet rundt peisen i går.

Planer om nye turer i nærmeste fremtid ?

Var det forresten langt mellom de store, dvs sto dere kontinuerlig og plukket småhå med noen fine innimellom. Gjennomsnittet er det visst jeg mener.

Var det noe annet å få ? Fisket der bare langs bunnen ? Haistimer har jo ofte følgefisk.

Bra snitt i går, snittet var vel på 3 kilo + tenker jeg. Var flere fisker godt opp på firetallet

Haien var ikke så "plagsom" i går som den pleier, men det var ikke mange minuttene mellom hver fisk

Alle haiene ble tatt på bunnmeite, med makrell, brisling og reke

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært så mye pigghå der hade nok havmusa sittet Kim Andre. Ikke lett å få i pose og sekk gett :P

Med så kraftig pigghådominans er det rett og slett ikke råd å få noe som helst annet, men pigghåen er jo en artig fisk da, brukbart liv i den, i alle fall når den blir så stor som i går. Da vi sto der og dro opp tokilosfisk var det ikke like fett...

Mvh Oz (som fremdeles ikke har klart å få de to nederste delene på Power Aeroen fra hverandre...)

Endret av Oz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk. Jeg fikk nå se bildene via min 19 tommer, og der kommer størrelsen virkelig bra frem. For en hengebuk det var på haien til Mon. Dette må da ha vært årets høydare for to kystmeitere ifra Hommersåk.

Legger meg skateflat og krysser fingrene for at musa trer seg på sirkuskroken din neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fete haier, Kim Andre (og frue)! Pigghå'n til Monika ser større ut enn 4,5 kg ass! :)

Mvh Oz (som fremdeles ikke har klart å få de to nederste delene på Power Aeroen fra hverandre...)

Det samme sleit Råmundsen med i Langesund for et par uker sida. Før han satte sammen delene, brukte han sikkert en halvtime på å "fette" inn hannholken(e) med blant annet nese- og ørefett. Likevel måtte det en to kraftige karer fra henholdsvis Langesund og Fyresdal til for å løsne dem.

Min Beastmaster har aldri hatt det problemet. :lol:

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle trodde at pigghåen til monika var større, og mistanken er der fortsatt.(de digitale vektene ble etterhvert ustabile...eller personene som sto for håving og veiing...)

jeg brukte et langt pulleytacle og 10/o ssw krok fra Owner(den er ikke såååå stor) agnet med hel brislig. den største pigghåen tok på samme tackle, men på reke!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.