Gå til innhold
Fiskersiden

MSN Trøbbel


westside
 Share

Recommended Posts

Virker som MSN er ute å kjører, når man prater til folk så når ikke beskjeden frem og står at "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere". Hva skjer?! Har pratet med flere over telefon som har ringt meg ang. det samme problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Live Messenger jeg også. Opplevde problemer igår, fikk beskjed om at jeg hadde sendt for mange meldinger siste minutt, noe som var bull! Og når jeg fortsatt hadde det problemet etter 30 minutter, slo jeg av helle dritten, men da jeg slo på igjen funket det fint.

Ellers tar det skummelt lang tid å overføre filer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages veldig med å legge til kontakter. Eller jeg klarer å legge dem til, men de fremstår som frakoblet hele tiden, selv om de er pålogget.

Jeg kan kommunisere med dem, men det er veldig kjedelig å ikke vite om de er pålogget når jeg sender de en melding.

Når jeg skriver til en av disse kontaktene, så får jeg beskjed om at de ikke er lagt til i mine kontakter (noe de er), og at jeg kan legge de til ved å trykke på en link. Når jeg trykker på denne linken skjer det ingenting.

Noen som har noen formening om hva dette skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe å si om Gaim?

Bruker det selv, dog sjelden, men opplever aldri trøbbel. Synes også filoverføringer går hakket raskere enn MSN.

Bruker du MSN sjelden, merker du nok aldri noe trøbbel med det heller. Men har man det på hver dag og er på pcen ganske ofte når man er hjemme, så vil man merke ting når det skjer.

Hva er Gaim forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.