Gå til innhold
Fiskersiden

Hvorfor ikke lage en ........................


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja dette er faktisk på grensen til å flørte med det homoseksuelle dette, IKKE bra..

..og hva er IKKE bra med det ?? ahhhh... det er så fint med fordommer

ser forøvrig at debatten har "slått an" hos andre forum http://www.sluttstykket.com/forum/phpBB2/v...1048&highlight=

Ja, den hadde virkelig slått an den... 2 hele innlegg :)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og hva er IKKE bra med det ?? ahhhh... det er så fint med fordommer

Ja, den hadde virkelig slått an den... 2 hele innlegg :)

Tja.... no er eg ein mann med stor toleranse når det gjeld kor grenser går, men å lyga på snellestørrelser er vell å tøya grensene vell langt,Thor E! Ellers er vell bildene lagt på eit akseptabilt nivå med tanke på at det skal gjennspeila den norske allroundfisker, stå på videre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyga på snellestørrelsen du liksom... skal sende deg originalbildet jeg, så kan du få zooome så mye du vil, og se at den er str.8 (jap. størrelse) som tilsvarer de norske 10-12000 :)

Se der ja :) Men ser ut som de fleste faktisk så humoren da, med unntak av en og annen fordomsfull homofob ulvehater fra ei eller annen bygd langt inni en dal (med bredbånd) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyga på snellestørrelsen du liksom... skal sende deg originalbildet jeg, så kan du få zooome så mye du vil, og se at den er str.8 (jap. størrelse) som tilsvarer de norske 10-12000 :D

:) Ikkje det at eg trur du har manipulert bildet av deg sjølv, men kanskje når det gjeld snella. Du er jo ikkje nettopp noko kjempestor, Thor. Uansett er det friskt satsa og eg trur dette tok brodden av alle som ikkje trudde du hadde sjølvironi! :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ikkje det at eg trur du har manipulert bildet av deg sjølv, men kanskje når det gjeld snella. Du er jo ikkje nettopp noko kjempestor, Thor. Uansett er det friskt satsa og eg trur dette tok brodden av alle som ikkje trudde du hadde sjølvironi! :);)

hehe... tar med meg snella på vestlandstreffet eg, så itte nogen rusbrus så tar me nye bilder. Av både meg, deg og Helge :D

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyga på snellestørrelsen du liksom... skal sende deg originalbildet jeg, så kan du få zooome så mye du vil, og se at den er str.8 (jap. størrelse) som tilsvarer de norske 10-12000 :P

Se der ja :) Men ser ut som de fleste faktisk så humoren da, med unntak av en og annen fordomsfull homofob ulvehater fra ei eller annen bygd langt inni en dal (med bredbånd) :P

:lol::lol: Veldig bra skrevet det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å vente på neste helg hehehehehe. :lol::)

Må si det har vært en helt utrolig respons, at det skulle ta slik av hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd, men det gjør jo ingen ting (tror jeg :lol: ).Var veldig i tvil om at jeg skulle legge den ut.

Får bare håpe at det ikke sitter mange med en litt urolig klump i magen, noe som ofte kan skje på en søndag :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, sent på kvelden sitter jeg og blar gjennom de siste dagers bilder på fototjenesten for å se om det har kommet inn noe rusk som skal slettes (det hender nemlig). Plutselig begynner det å dukke opp nakne menn som poserer med fiskeutstyr.

Og det første som slår meg er at dette er nødt til å være et veddemål eller noe. Så jeg blar videre. Men hva i all verden..! Side opp og side ned med ublu kombinasjoner av alt for mye mannehud og alt for lite fiskeutstyr. Hva er det som skjer?

Men så demrer det: dette må selvfølgelig være en tråd på fiskersiden! Jeg aner komedie, og surfer hit så fort som internett kan bære meg. Og hva skuer ikke mine mørkebrune øyne! Jo, sannsynligvis en av de råeste trådene jeg noen gang har sett her. Jeg har ikke ledd så mye siden småkveitetråden, minst :lol:

PS! Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe kalenderen. Med mindre pengene går til et godt formål da. Klær, f.eks. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, sent på kvelden sitter jeg og blar gjennom de siste dagers bilder på fototjenesten for å se om det har kommet inn noe rusk som skal slettes (det hender nemlig). Plutselig begynner det å dukke opp nakne menn som poserer med fiskeutstyr.

Og det første som slår meg er at dette er nødt til å være et veddemål eller noe. Så jeg blar videre. Men hva i all verden..! Side opp og side ned med ublu kombinasjoner av alt for mye mannehud og alt for lite fiskeutstyr. Hva er det som skjer?

Men så demrer det: dette må selvfølgelig være en tråd på fiskersiden! Jeg aner komedie, og surfer hit så fort som internett kan bære meg. Og hva skuer ikke mine mørkebrune øyne! Jo, sannsynligvis en av de råeste trådene jeg noen gang har sett her. Jeg har ikke ledd så mye siden småkveitetråden, minst :lol:

PS! Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe kalenderen. Med mindre pengene går til et godt formål da. Klær, f.eks. :)

Haha, tenker du lurte fælt da ja :P:lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rett og slett jævlig.

Legger merke til at Whaley ventet til litt over fire på fredagen med å starte denne tråden... Han vet at jeg går fra jobb kl.16.00 og at jeg som regel finner på andre ting enn å sitte på nett i løpet av helgen.

Erik... din taktikk er gjennomskuet og du blir satt på overvåking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.