Gå til innhold
Fiskersiden

diskusjon om fjerning av "jukse" tåden


Ginny
 Share

Recommended Posts

faenskap er vel subjektivt. moderatorer som begår gjentatte overgrep er også faenskap for mange. ellers er d meste sagt, også ting som er sagt i kampens hete. sorry at du blir lei deg walman - men d er opp til deg. essensen ligger mellom linjene i hele tråden, og burde uansett tas ad nota. såre tær eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At det sitter en gjeng frivillige å jobber med FS kanskje dag og natt til tider bør man også ha i bakhode.

Det er ikke sikkert at man alltid gjør de rette tingen, hverken på FS eller på andre fora.

Men for noen her inne så tørr jeg å påstå at det ikke er modereringen med selve saken. Hadde det vært en helt annen sak så hadde det ikke vært dette maset. OK så kan det ha blitt gjort noen feil, men hvem f---- gjør ikke det ?? Er vi så jævla flinke selv at vi faktsik har ryggdekkning for å kritiserer på denne måten, min påstand er NEI.

Nei Ginny det var ikke til deg :lol: hvis du var først så har jeg faktisk oversett det.

Og ovejan hvis det er jeg som står for fall så er det ok, men jeg får håpe at fallet ikke blir slik at jeg ikke får muligheten til å fisk for så å legge inn rapporter, noe jeg mener denne siden bør brukes til...............

jeg hadde ikke tenkt og svare i det hele tatt angående remy og det gjør jeg fremdeles ikke men Erik....disse påstandene du kommer med i sitatet her blir litt vel dumt til tider...."det sitter en gjeng frivillige"...hvor lenge skal det draes som unnskyldning egentlig??? de vet hva de gjør og det er menneskelig og feile,ergo innrøm feil istedet for og skjule det bak "husk de er frivillig..."

så skal det også sies i samme bisetning at jeg synes de gjør en grei jobb til å være frivillige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a)Du synes jo selv at det er få, det var det du som skrev Henning. Og du synes det er så rart, rart ut i fra ditt stå sted i verden kanskje, men det kan väre noen som trives her inne og har det bra. b)PR for meg selv kanskje ja, hva jeg skal bruke den til er jeg mere usikker på, kanskje du kan hjelpe meg.

Det er i hverfall andre som har mye större behov for PR en det jeg...............

c)På hösten vinteren er det dere, når solen står opp og våren kommer da er det vi :D

A) Jeg syns ikke det er få, men få i forhold til 2-3000 brukere som kunne uttalt seg. Og jeg tror også, som du, at mange trives godt her inne jeg, med de betingelser som ligger for forumbruk her.

B ) En som uttaler at han elsker å være midtpunkt og å stå i sentrum for oppmerksomhet, ved førstegangskontakt med et nytt menneske vet nok adskillig bedre enn meg hvordan PR skal brukes - trenger neppe mine råd ihvertfall!

C) Hvis du insinuerer et jeg skifter side - så tar du helt feil."Vi" er tidligere i denne tråden blitt brukt av meg som "vi som tar opp saken og prøver å komme med konstruktiv kritikk". "Oss" av samme grunn - men vi som står opp i denne tråden er IKKE en homogen masse som har "rotta" oss sammen.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke disse voldsomme problemene enkelte moderatorer og redaktører har med å innrømme feil. Etter min mening er det temmelig langt ute og skrive en lengre innrømmelse for så å prøve å la den forsvinne i stillhet. Innrømmelsen er i mine øyne heller ikke spesielt mye verdt når den først kommer etter lang tid og tusen bortforklaringer og etter at man har fått ugjendrivelige beviser mot seg.

Når man har driti seg så ettertrykkelig ut og samtidig sitter til de grader i glasshus bør man prøve å begrense steinkastingen til et minimum.

For ordens skyld, jeg er ikke ute etter å "ta" noen eller å forsvare noen her, men var bare nødt til å kommentere saken etter å fulgt denne diskusjonen en stund.

tjo hei

edit: fjernet noe som tydeligvis ikke stemte

Endret av Fiskemannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke disse voldsomme problemene enkelte moderatorer og redaktører har med å innrømme feil. Etter min mening er det temmelig langt ute og skrive en lengre innrømmelse for så å prøve å la den forsvinne i stillhet. Det er også temmelig drøyt å bli knepet i juks for så å fortsette å melde inn fisk til andre konkurranser. Innrømmelsen er i mine øyne heller ikke spesielt mye verdt når den først kommer etter lang tid og tusen bortforklaringer og etter at man har fått ugjendrivelige beviser mot seg.

Når man har driti seg så ettertrykkelig ut og samtidig sitter til de grader i glasshus bør man prøve å begrense steinkastingen til et minimum.

For ordens skyld, jeg er ikke ute etter å "ta" noen eller å forsvare noen her, men var bare nødt til å kommentere saken etter å fulgt denne diskusjonen en stund.

tjo hei

Har ikke meldt inn fisk til noen annen konkurranse siden midten av August :lol: Fint med fakta på bordet, hversågod! Og jeg forstår fortsatt ikke kritikken dere skyter, med en gang det var kartlagt hvilken tråd det var snakk om ble det forklart. Tråden var utelukkende uten trafikk, kun et par brukere som frekvent trålet igjennom den gang på gang. På 2 mnd var det så og si bare spidere fra søkemotorer og de to brukerene som var i tråden. Man skjønner raskt at hovedargumentene til bla Hoffa ikke er reelle. At alt hadde vært greit om man la igjen en notis i tråden. Fakta er vel noe annet, men det skal jeg ikke begi meg utpå. Vi ga svar med en gang, vi ga også medhold i at en notis kunne ha lihhet igjen. For hva det er verd skal den notisen bli publisert. Mange andre tråder som har forsvunnet uten at det har blitt merket en gang. Opprydding skjer hele tiden. Hvorfor tråden ble fjernet er også forklart en rekke ganger. Dere som er så missfornøyde har kommet helt igjennom med missnøyen deres, så dere kan lene dere tilbake og smile og le. Men nå er det også ferdig! Helt ferdig!! Vi får vel sette opp en poll om brukerne er så missfornøyde som noen skal ha det til. At lojalitet og integritet er skadet, borte eller for sterk, syns formene er gode og skikken god på dette forumet. Og seriøst Hoffa, om du er så missfornøyd med meg så er det bare å la være vet du, essensen ligger mellom linjene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje... selv clinter´n gjør feil så.... :)

btw, ser dere har postet en hel del under "normal" arbeidstid. Jobber dere ikke eller? :)

skit fiske gutta

Lite å gjøre nå rett før jul, idag måtte jeg gå til det DRASTISKE skritt å purre på han foran meg i rekka for å få litt arbeid. DET skal ikke bli en vane :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje... selv clinter´n gjør feil så.... :)

btw, ser dere har postet en hel del under "normal" arbeidstid. Jobber dere ikke eller? :)

skit fiske gutta

Pc,en er jo blitt som termosen i disse dager.Den står ved siden av deg på jobben,og kan brukes istedenfor og drikke kaffe, eller ta en røyk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke la være å komme med en kommentar her nå:

Jeg har ikke sett så mye skyttergravsmentalitet siden dårro filmer om 1. verdenskrig. Makan til tøv en lirer av seg her. Denne tråden er gjennomsyra av personangrep, og dårlig skjulte sådan. Det at minst halvparten kommer fra mods/redaktører er spesiellt ille, for dere har faktisk et ansvar for å heve dere litt over menigmannen i slike diskusjoner. Jeg synes modsa på FS gjør en glimrende jobb, med ETT UNNTAK, og det er moderering/kommentering når det gjelder diskusjoner om moderering. For en rimelig nøytral person i denne sammenheng er det helt innlysende at samtlige innrømmelser om feil i denne saken fra absolutt alle har kommet motvillig og kun etter press, og en sitter med en følelse at det aldri blir innrømmet mer enn absolutt nødvendig. At det leveres anntydninger om at de som sitter og venter på at denne saken skal blusse opp ville ha kastet bensin på bålet uansett, er kanskje det tåpeligste av alt. Det vet vi ikke, fordi feilen ble gjort. Hvis Hoffa "som det er lov å si hva man vil om, i følge fs-medarbeidere" sitter og gnukker på saken uten grunn, så la han sitte der å gnukke og drit i hele figuren. Så lenge en svarer med enn oppvigler med halvsannheter, unnskyldninger og personhets så gir man jo bare sprit til alkisen og han fortsetter å ralle (håper du tilgir meg min noe billedlige forenklede framstilling Hoffa, det er ICKE vondt ment)

Jeg må virkelig innrømme at jeg har hatt problemer med FS din håndtering av denne saken, og hadde det ikke vært for det fantastiske innholdet i resten av forumet og på fs, og den gode jobben fs ellers gjør hadde jeg takket for meg for lenge siden, og jeg håper nagbærende personer ikke svartelister meg etter dette innlegget.

EDIT: Det var ikke meningen å vigle opp mer, nå som temperaturen hadde lagt seg siden jeg begynte å skrive. Jeg vil helst ikke ha noe svar forøvrig. Kun at det tas til ettertanke, enten dere er enig eller ikke.

Endret av Bunker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke meldt inn fisk til noen annen konkurranse siden midten av August :lol: Fint med fakta på bordet, hversågod! Og jeg forstår fortsatt ikke kritikken dere skyter, med en gang det var kartlagt hvilken tråd det var snakk om ble det forklart. Tråden var utelukkende uten trafikk, kun et par brukere som frekvent trålet igjennom den gang på gang. På 2 mnd var det så og si bare spidere fra søkemotorer og de to brukerene som var i tråden. Man skjønner raskt at hovedargumentene til bla Hoffa ikke er reelle. At alt hadde vært greit om man la igjen en notis i tråden. Fakta er vel noe annet, men det skal jeg ikke begi meg utpå. Vi ga svar med en gang, vi ga også medhold i at en notis kunne ha lihhet igjen. For hva det er verd skal den notisen bli publisert. Mange andre tråder som har forsvunnet uten at det har blitt merket en gang. Opprydding skjer hele tiden. Hvorfor tråden ble fjernet er også forklart en rekke ganger. Dere som er så missfornøyde har kommet helt igjennom med missnøyen deres, så dere kan lene dere tilbake og smile og le. Men nå er det også ferdig! Helt ferdig!! Vi får vel sette opp en poll om brukerne er så missfornøyde som noen skal ha det til. At lojalitet og integritet er skadet, borte eller for sterk, syns formene er gode og skikken god på dette forumet. Og seriøst Hoffa, om du er så missfornøyd med meg så er det bare å la være vet du, essensen ligger mellom linjene :)

Da fjernet jeg det som stod om konkurranser, min feil.

Jeg har vel ellers sjelden eller aldri utrykt misnøye med forumet, det blir 99% av tiden drevet på en utmerket måte.

Ha en fortreffelig jul og et juksefritt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye "krangling" i dette forumet :lol:

Synes det er synd, noen ganger virker det som folk prøver å misforstå. Andre ganger er folk altfor altfor hårsåre. Mens andre klarer ikke gi slipp på gamle feider, som dette er et utmerket eksempel på.

Synes alikevel de fleste her er forfnuftige mennsker som har veldig mye å by på. Men synes alikevel det er rart at enkelte av de til tider "angriper" hverandre forde.

Bortsett fra disse greiene her synes jeg FS, og da spesielt foumet er veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes modsa på FS gjør en glimrende jobb, med ETT UNNTAK, og det er moderering/kommentering når det gjelder diskusjoner om moderering. For en rimelig nøytral person i denne sammenheng er det helt innlysende at samtlige innrømmelser om feil i denne saken fra absolutt alle har kommet motvillig og kun etter press, og en sitter med en følelse at det aldri blir innrømmet mer enn absolutt nødvendig.

Helt enig - og mitt poeng presis - dog uten bruk av de samme superlativene

Hvis Hoffa "som det er lov å si hva man vil om, i følge fs-medarbeidere" sitter og gnukker på saken uten grunn, så la han sitte der å gnukke og drit i hele figuren. Så lenge en svarer med enn oppvigler med halvsannheter, unnskyldninger og personhets så gir man jo bare sprit til alkisen og han fortsetter å ralle (håper du tilgir meg min noe billedlige forenklede framstilling Hoffa, det er ICKE vondt ment)

Intet vondt oppfattet - snarere tvert imot. Når det er sagt så er "ta Hoffa-mentaliteten" ofte fremprovosert, nettopp pga slike situasjoner som nevnt over. Burde jeg slutte å provosere? Ja sikkert - men tafatthet, skyggelegging og ansvarsfraskrivelse irriterer meg like mye - som andre berørte parter kan irriterer seg over meg i slike saker.

Jeg må virkelig innrømme at jeg har hatt problemer med FS din håndtering av denne saken, og hadde det ikke vært for det fantastiske innholdet i resten av forumet og på fs, og den gode jobben fs ellers gjør hadde jeg takket for meg for lenge siden

Skriver en ditto på denne i tilegg

Endret av Hoffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er selvfølgelig bygget opp av brukere OveJan, selv om du ikke tror det. Veldig mye jobb, nesten for mye, vi mister mye tid til å jobbe med hovedsiden som blir bedre og bedre besøkt og står for mye av det vi jobber med. Den kompetansen som ligger der er vi meget sentrale i å bygge opp. Kanskje du syntes det er en take it or leave it holdning, jeg oppfatter ordlyden din i mange av innleggene dine som kritisk hele tiden, kanskje andre gjør det og? Uansett, du er velkommen til å være her for det, akkurat som alle andre. Kan du ikke heller bruke tiden og ressurser på å tenke ut noe konstruktivt? Ser at nesten 47% av innleggene dine er i testforumet!

Jeg skal ikke blande meg inn. Har lært mye av og med FS og er rimelig "hekta", men Remy du kan ikke vurdere personer ut fra hvor de har flest innlegg. Forstår nå at jeg ikke er en god og "riktig" FS-bruker, ettersom jeg også helt sikkert har mest innlegg i testforum. Skal ikke starte en ny krangel .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke blande meg inn. Har lært mye av og med FS og er rimelig "hekta", men Remy du kan ikke vurdere personer ut fra hvor de har flest innlegg. Forstår nå at jeg ikke er en god og "riktig" FS-bruker, ettersom jeg også helt sikkert har mest innlegg i testforum. Skal ikke starte en ny krangel .....

ser ut som du mener det samme som meg, det bør være irrelevant at vi har flest innlegg i testforumet. Du har bare 38% av dine innlegg i testforumet, så du har litt igjen for å komme ned på samme lavmål nivå som meg som har 47%. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste har flest innlegg i testforumet, inkludert remy så det gikk nok litt fort i svingene der ;)

Jeg slettet forresten 300 tråder i testforumet igår om noen lurte :D

se der du noen som er oppe å går, Håper Remy klarer å ta bort skylappene og se dette også da ;)

300 tråder :P , ikke noen av mine innlegg vel :o da skal jeg ha PM vet du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ!???!!

Slettet du noe om Britney KIS?

Din hedning!

Edit: Om ikke alle er klar over det, så slettes det gamle tråder i testforumet med ujavne mellomrom. Det skjer også uten at noen får beskjed om det.

(dette er blitt fortalt tidligere, men syns det var på sin plass å minne om det nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.