Gå til innhold
Fiskersiden

Årets drøyeste sjøørretfiske


LTPoppe
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det vil jeg påstå at me har.... jaffal innforbi en times kjøring. Men for å få dem ,ja da må man fiske :P

PS: du må ikke få de hekkans hovedstadsboerne til å tro at de har bedre fiske enn oss :)

Du tuller godt nå Thor. SØ over 3 kg er svært uvanlig hos oss. Sogn er vel det nærmeste og det er langt over ein times kjøring.

Du tenker nok på Etne men eg kan ikkje huske at nokon har fått 3 SØ over 3 kg på ein dag dei siste 5 åra. Ellers var det et svært bra SØ-fiske i Åkrafjorden og Mauranger for ein del år siden men det er det dessverre slutt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Nå mangler bare bildene :)

12 sø på en tur er heftig uansett tid på året. Kjenner misunnelsen sliter når SMS'ene tikker inn......

Her oppe er det ikke engang "Hamnefjord-bett" (intern)

Det begynner å bli et pent knippe SØ mellom 3 og 5 kilo i år!

Har heldigvis ikke lagt lista like høyt for kommende sesong, men håper å kunne dra vekta forbi 3-tallet :P

Gratulere nok en gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller godt nå Thor. SØ over 3 kg er svært uvanlig hos oss. Sogn er vel det nærmeste og det er langt over ein times kjøring.

Du tenker nok på Etne men eg kan ikkje huske at nokon har fått 3 SØ over 3 kg på ein dag dei siste 5 åra. Ellers var det et svært bra SØ-fiske i Åkrafjorden og Mauranger for ein del år siden men det er det dessverre slutt på.

http://www.fluefiskesiden.no/forum/viewtop...light=haugesund

Beklager det med å henvende til andre forum, men..

Ganske sikker på at dette var i "våre områder".. :)

Tror nok den gjengen der har et par fisk på over 3kg. Gjelder bare om å lete opp de rette stedene tror jeg.. :)

Endret av max_fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fluefiskesiden.no/forum/viewtop...light=haugesund

Beklager det med å henvende til andre forum, men..

Ganske sikker på at dette var i "våre områder".. :)

Tror nok den gjengen der har et par fisk på over 3kg. Gjelder bare om å lete opp de rette stedene tror jeg.. ;)

???????????? disse du henviser til er ICKE tatt i våre nærområder, men i Sogn som HelgeS henviste til, men rett skal være rett, om man treffer Sjøørreten hjemme så er ikke fisk på 3 kg+ noen umulighet her heller..

Jeg og EvenA hadde et riktig hyggelig fiske i Åkrafjorden med 12 sø mellom 1 og 3 kilo på en dag , men det begynner å bli ei stund sia :):P

ellers er min "pers" fra Etnefjorden på 4,2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

???????????? disse du henviser til er ICKE tatt i våre nærområder, men i Sogn som HelgeS henviste til, men rett skal være rett, om man treffer Sjøørreten hjemme så er ikke fisk på 3 kg+ noen umulighet her heller..

Jeg og EvenA hadde et riktig hyggelig fiske i Åkrafjorden med 12 sø mellom 1 og 3 kilo på en dag , men det begynner å bli ei stund sia :);)

ellers er min "pers" fra Etnefjorden på 4,2 :)

Da beklager jeg :P

Men jeg mener disse kara har tatt endel fisk på over 3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.