Gå til innhold
Fiskersiden

Årets drøyeste sjøørretfiske


LTPoppe
 Share

Recommended Posts

Gjest F. Mortensen

Gratulerer med flott fangst!

Noen dager klaffer det bare :D , herlig!

Slike fisker vil jeg påstå også finnes i vårt distrikt. Helge nevner at det ikke er mange som har tatt 3 over 3 kg på en dag i vårt distrikt. Dette tror jeg nok stemmer, jeg selv har maks 2 stk over 3 kg på en og samme dag fra vårt distrikt, dette har imidlertid skjedd to ganger...til nå :) . Det som man imidlertid må ta med i denne sammenheng er at dette dreier seg kun om fiske fra land. Det forundrer meg ikke om noen her på forumet snart kan melde om liknende eller enda bedre fangster- båt kan være et stikkord med tanke på de aller største aurene her. Heldigvis er det mulig å ta dem med en fluestang fra land også :D

Det gjelder bare som ThorE var inne på-det må fiskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer så mye!

Da står tydligvis de store dypt ennå tyder det på.

For min del har det blitt 25 sø på 15 turer-kun 4 kakket pga utgytt fisk. største på 1,6kg.

Så fangsten deres er MMMMMMMMMEEEGGEET BRA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man spørre hvor disse abnorme fangstene kommer fra, LTPoppe?

Ser du er fra Tønsberg, men.

Glemte nesten, grattis!

Sikten var meget god, sikkert >5m, uten at jeg tenkte så mye på det da vi holdt på (bra tegn)!

Husker dessverre ikke hvor vi tok fisken, men jeg skal si fra hvis jeg kommer på det.

Kameramannen er nettløs til over helgen, og selv sliter jeg med noe så enkelt som å få sendt MMS. Men jeg vil gjerne se bildene selv og, så jeg skal henge over ham når han er tilbake på jobb!

Interessant dette med storfangster av SØ, er det noen som har fått eller kjenner til fangst av flere fisk på 3+ på østlandet på kort tid?

Slik jeg kjenner både ytre og indre Oslofjord, er det et stykke mellom fisk på mer enn 2 kg, så dagen var egentlig litt absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoe stress, Halvor, send meg mailadr., så kan du få usensurerte bilder.. Noe annet enn dvaske kvikksølv-borrer og andre dasslokk.

Men enten er jeg blind, eller så har jeg plutselig ikke "legg til bilde"-funksjonen lengre!!

Har sendt mail med bilder til moderator Ørud, så jeg regner med det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har fiska en gang med Poppe jeg, så at han er en troverdig kar, det er'n, medmindre han spøker da, denne gangen. Han har vært på Tjøme tenker jeg, etter den storørreten sin. Eller hva Poppe? Hehe. Bare en antagelse fra min side. Er du forresten bufast i Tønsberg nå?

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se... bildene er tatt,mobilen er ikke satt opp for mms :D

Kansje fiskene fremdeles ikke har vokst seg store nokk ennå,men fangstmennene tror at de vokser seg store i fryseren :P

Espen har dataproblemer,men er pålogget B)

Kansje ett lite tips:vent med å proklamere bilder inntil de kan legges ut samtidig med en eventuell rapport...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se... bildene er tatt,mobilen er ikke satt opp for mms :D

Kansje fiskene fremdeles ikke har vokst seg store nokk ennå,men fangstmennene tror at de vokser seg store i fryseren :P

Espen har dataproblemer,men er pålogget :lol:

Kansje ett lite tips:vent med å proklamere bilder inntil de kan legges ut samtidig med en eventuell rapport...

Hvorfor det? Det er da opptil deg selv å tro det du vil om slike fangster? Jeg legger ut rapport fordi jeg innbiller meg at sjøørretfiskere kan ha interesse av å lese om bra fangster, ikke for å overbevise skeptiske noFish-folk om troverdigheten - det får bli opptil hver og en!

MMS-oppsettet har funket frem til november, men send meg mailadressen din her eller på PM, så skal du få bildene jeg har på PC'en!

Jan: jeg har faktisk flyttet til Nordland.. Uansett: av grunner du skjønner tror jeg ikke jeg kommer til å legge ut fangststed her på sidene. Men du tar da så mye grov fisk på dine jaktmarker at jeg regner med du ikke er i beit for plasser helt ennå...! B)

Til slutt: er denne Ørud på ferie eller noe? Har ikke hørt et kvekk fra ham, og det er snart en uke siden jeg mailet ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sø bildene på mail nå :)

Knallflotte feite fisker.

All tvil er borte ;)

Gratulerer med fangsten,å beklager litt skeptisk tone.

har bildene på min pc nå,men må spørre poppe før jeg kan vidreformidle dem... Offline.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt forsinket har endelig jeg kommet nedover i mailunken også:

17203_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6882/17203.jpg

17204_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6882/17204.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.