Gå til innhold
Fiskersiden

Årets Rovfisker 2007


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

hvis man har som mål å skape blest om noe å holde intressen oppe både for brukere og for de som har sponset konkurransen så måtte det være en ide å oppdatere til tider. Synes det er trist at en slik konkurranse som rovfisk bare blir oversett av redaksjonen på fiskersiden.

Hvis man nå skulle tørre å klage på for lite innmeldinger så tror jeg jammen jeg kommer til å skrive et litt lengre innlegg om hvordan man skal opprettholde entusiasjmen i forhold til noe.

Hvis man setter i gang tiltak så bør man både oven for brukere og sponsorer fullføre det og ikke la det dø ut............spesielt oven for sponsoren som faktisk legger en meget flott premie på bordet for FS.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å noe svar i hverfall. Ser jo at den andre konken ble oppdatert ???

Er det forskjellig ansvarfordeling etter som denne blir liggende urørt ?

Kunne vært flott med et svar på forespørselen. Er nok flere en meg som venter...................

Rovfiskerkonken hadde vi til disk forrige uke i redaksjonen. Ettersom alle artene utenom ål og til en viss grad ørret har "dødperiode" om sommeren har vi ikke lagt noe i denne i sommer. Men nå er det sesong igjen for artene eller blir det om en stund. (Det tas ikke særlig av verken abbor, gjedde, lake eller ørret i stor størrelse i juni-juli -august) Jeg har prøvd å få ål selv for å få meg noen poeng men uten å lykkes :wacko:

Remy har god oversikt over innmeldingene og det er et fåtall som er kommet inn i sommer, men det endrer seg nok nå fremover.

Men vi tar selvkritikk på at vi kunne gitt konkurransen mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.