Gå til innhold
Fiskersiden

Den Store Sportsfiskerkalenderen 2007 er nå til salgs


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange som er solgt ?

Igjennom selve siden så har det gått rundt 30 stykker. Synes nok kanskje det er litt lite.

Hadde håpet selv om sikkert mange mener jeg har brukt for lang tid , at flere på selve fiskersiden.no ville være med å støtte denne saken, men folk skal ikke føles seg presset i noen grad altså.

Kalenderen er jo unik i sitt slag og kalenderen er jo laget på fotopapir så med en liten ramme rundt så blir det mange flotte bilder å henge på veggen.

Blir nok kvitt alle til slutt, selv om det kanskje tar litt lengre tid en forventet....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det bare å finne frem til forsiden og bestille. Pengene går jo til en god sak og Erik kan faktisk risikere å tape penger fra egen lomme om ikke det blir solgt mange nok. Så sett i gang folkens, bestill til gamle onkler, tanter sure svigermødre osv. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste kalenderen jeg har i huset nå,er den på mobilen.

Gleder meg til å få fine bilder,kalender og støtte en god sak.

Tre ønsker på en gang?Det er ikke mulig det!?

Joda med fs kalenderen så får du det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye jeg kunne ha gjort andeledes i denne saken, men det er ikke så godt når det er første gangen.

men men man blir ikke verdensmester uten å prøve og uten å prøve blir det i hverfall ingen ting.

legger ut et par bilder som er med i kalenderen.

201220060137WrQspg5KjInobjiAd4.jpg?49

201220060029gb4McW6Pqc5mM1G7Vw.jpg?98

Bildene er valgt ut av Cato Bekkevold, Karl Inge Styrmo og Espen Ørud og det er jo et team som kan sin jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ, men hele prosessen burde ha vært satt i gang mye tidligere slik at kalenderene hadde vært klare god tid før nyttår. Nå er det midten av februar og det eneste vi hører er det samme opplegget med at "det kommer snart" - og det har vi jo hørt ganske lenge.

Walmann selv kritiserer meg jo for å være for optimistisk med avreisetidspunkt når vi skal på tur og mener jeg heller bare må greie å innse at noen ting (tidspunkter) rekker jeg rett og slett ikke, og da er det bedre å innse det enn å prøve - også må folk vente. Slik er det her også. Dette prosjektet burde vært utsatt til neste år når det kom i gang så sent.

Når det er sagt synes jeg det er en god sak, og støtter den gjerne. Har bestilt en kalender (direkte av Walmann), men hadde bestilt flere dersom jeg kunne ha brukt det som julegave.

Håper alt blir solgt slik at det blir et overskudd å bruke til fisketur for kreftsyke barn. Hvis ikke får vi legge hodene i bløt og finne på noe...

Ellers veldig fine de to bildene fra kalenderen ;)

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ, men hele prosessen burde ha vært satt i gang mye tidligere slik at kalenderene hadde vært klare god tid før nyttår. Nå er det midten av februar og det eneste vi hører er det samme opplegget med at "det kommer snart" - og det har vi jo hørt ganske lenge.

Walmann selv kritiserer meg jo for å være for optimistisk med avreisetidspunkt når vi skal på tur og mener jeg heller bare må greie å innse at noen ting (tidspunkter) rekker jeg rett og slett ikke, og da er det bedre å innse det enn å prøve - også må folk vente. Slik er det her også. Dette prosjektet burde vært utsatt til neste år når det kom i gang så sent.

Når det er sagt synes jeg det er en god sak, og støtter den gjerne. Har bestilt en kalender (direkte av Walmann), men hadde bestilt flere dersom jeg kunne ha brukt det som julegave.

Håper alt blir solgt slik at det blir et overskudd å bruke til fisketur for kreftsyke barn. Hvis ikke får vi legge hodene i bløt og finne på noe...

Ellers veldig fine de to bildene fra kalenderen :)

Veldig mye bra kritikk har svein som jeg skal ta med meg videre. :)

Håper din innfallsvinkel øker salget.

Og husk ingen skal føle seg presset til å kjøpe, blir helt sikkert kvitt alt uansett. :)

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i når kalenderen kommer og tenk heller på hva pengene går til.

Synes ideen er flott og Walman har helt sikkert gjort en kjempejobb. At ideen kanskje dukket opp litt sent er det ikke noe å gjøre med. Nå har han sparket i gang dette, og har god tid til 2008 kalenderen. Men regner med at han trenger en del støtte for 2007 før han tør å gå igang med neste?

Dropp ett par pils og kjøp en kalender i stedet. Det her går faktisk til unger som har kreft!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuuukt fine bilder!!! Særlig det første! Fytti katta! Liiiite bra fotograf ass! Hæ? Liiiite bra, dårlig fett ass!

Har ikke bestilt ennå, men går med planer om å slenge inn en bestilling så fort det kommer penger min vei jeg kan betale med.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er å bør være en gla sak. Salget løper så la oss ikke lage noe gravøl av dette.

Det er mange som har bestilt (en stor takk til de) og det er sikkert flere som kommer til å bestille (en stor takk til de).

Så la oss heller være glade for at vi prøver, og fisketur skal vi få til.

Når man lager et slik prosjekt så vet man at det finnes risker, men uten å prøve så får man i hverfall ingen svar.

Så eg er ikke deppa og lei eller glad å seig :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke negativ til kalenderen i det hele tatt, men når det hagler med med meldinger som "Det er rett og slett elendig av folk her inne at de ikke har støttet opp om dette !" og "Ganske dysert at flere ikke støtter opp om dette" osv, synes jeg det må være greit at jeg sier hvorfor jeg tror slaget ikke har "tatt av" til tross for at alle synes det er en god sak.

Men enig i at det viktigste er å støtte en god sak, og vi kommer sikkert til å ha mye glede av kalenderen når den kommer :) Og vi er jo ikke såååå langt uti 2007 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Det er forståeleg kvifor salet ikkje har tekje seg opp med tanke på salsdato osv; Gabrielsen utdjupar dette greit nok. At folk er engasjerte og oppfordrar andre til å kjøpe, er heller ikkje vanskeleg å skjøne med tanke på kva pengane er tenkt brukt til. Då året endå er langt, trur eg nok av Walmann vil verte utselt for kalendarar!

Engasjementet kring saka burde kanskje leie medlemmane her til å tenkje vidare? Burde dei, som ynskjer å stille kunnskapar og krefter til disposisjon for organisasjonar og verksemder som kan trenge ei hjelpande hand for å gje brukarane ei god oppleving, setje seg ned og tenkje saman? Dette kan td samkøyrast med tiltaka kalendaren skal finansiere, eller ein kan utvikle konsept som ein kan tilby til aktuelle mottakarar.

Berre ein tanke...

Ellers kosar eg meg med bileta her i tråden og ventar i spaning på posten i morgon!

Endret av Lettaste Døsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.