Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er ditt Favoritt øl?


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Mitt er Borg

Hvorfor?Ble flaska opp på Ringnes fra da jeg vokste opp i Oslo...da jeg flyttet Hjem igjen fant jeg fort ut mitt nye fav øl.

Nemlig Borg og lokalt bryggeri 2 km unna her.

Det eneste som irriterer meg at det er billigere med Borg 60 mil unna enn her (kilde Karmøy).

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er fra Bayern, men jeg må si at mitt favoritt øl er Guinness... :lol:

Men her i Bayern er det Augustiner, Bräu im Moos, Schneider, Pfaffenberger,... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge drikker jeg Tuborg (drakk Carlsberg før og burde fortsatt med det LFC - men samme firma så...).

Fant et øl som heter Smitwichs eller noe lignende i Irland - steike salte det var godt.

Eller så er jeg øldigger og drikker alt fra lyst til Guinnes. Eneste jeg ikke har drukket opp var et lokalt Boston øl som jeg drakk på en pub i Boston, smakte parfyme. Der fikk du t-skjorte når du hadde drukket 101 forskjellige typer. Har aldri sett maken til øl-kart!

Har også vært på uavhengige øl-forhandleres landskonferanse i London og har aldri vært så pissetrengt før.... :lol::lol::lol:

Frøya - neste øl-tur: Skal til Bayern i september på oktoberfestivalen - regner med noen nye typer øl der.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAFFREYS ingen over ingen ved siden!

Så kommer The Dog

Verste jeg har smakt er Grolsch Kanon, passende navn på et øl som har 13-14% :mellow:

Michael

Har du prøvd et dansk øl som heter Dynamitt (som var varmt)... grøss. Danmarkstur og streik på bryggeriet som lager Elephant øl. Kompisen min fant Dynamitt-ølet og kjøpte en haug. Det forsvant ikke på nachspill engang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd et dansk øl som heter Dynamitt (som var varmt)... grøss. Danmarkstur og streik på bryggeriet som lager Elephant øl. Kompisen min fant Dynamitt-ølet og kjøpte en haug. Det forsvant ikke på nachspill engang! ;)

Tror jeg har smakt det en gang for lenge siden...

Avatar bildet mitt ble foresten tatt etter en 6 pac med Grolsch Kanon ... :mellow:

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kilkenny :mellow: altfor dyrt, blir derfor altfor sjelden

2. Aas Fatøl ;) også for dyrt, så det blir for sjelden det også

3. Borg :P ja Borg er faktisk et meget godt hverdagsøl, i perioder når det går en del øl, så er det det som velges p.g.a pris. (10,- for 0,33 og 17,- for 0,5 på Maxi, mener Rimi også kjører samme prisene)

4 Faxe :P også godt øl i forhold til pris.

er jo altdrikkende når det gjelder øl da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.