Gå til innhold
Fiskersiden

Hva er ditt Favoritt øl?


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

Eneste som absolutt IKKE duger er ginger ale!!!

Dette ølet må være oppfunnet under forbudstida i US, smaker rompe uten alkohol :) Elephant øl med 8-9% smaker også rumpe, men man blir i det minste full av 6-7 bokser...

Av billigøl kommer Coop's Odin på en klar førsteplass, med Grans som en ok nummer 2. Borg smaker Glomma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det beste ølet: dagens første.

Det går mest i ymse pilsnertyper til kvardags, men om eg skal kose meg går eg for ein god stout.

Eg skjøner meg verkeleg ikkje på alle dei som fremhever Guiness. Det er lettdrikkeleg, ja - men om du først skal gå for ein stout - kvifor ikkje ta ein som smaker (meir)? Murphy's stout ligg altså eit par hakk foran, på mi liste. For dei som har tilgong på barer med litt utvalg, kan eg til dømes anbefale Haandbryggeriets Dark Force. Koster drøye 85 for halvlitersflaska, men så er den også 8,5%

Det beste ølet eg har smakt var elles ein sjølvlaga stout frå far til dama mi sin kjellar. Eg er ellers ein av dei som kvart år gleder meg til juleølsesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må jo være god! 2170,- for ei flaske :)

Link

DET er da pokker meg ikke øl.

smaker som de sier i tidl innlegg...smaker spy....øl med innslag av vodka smak er icke øl.

/&¤%#"&%¤%!!!!!!!!!

Det beste ølet: dagens første.

Det går mest i ymse pilsnertyper til kvardags, men om eg skal kose meg går eg for ein god stout.

Eg skjøner meg verkeleg ikkje på alle dei som fremhever Guiness. Det er lettdrikkeleg, ja - men om du først skal gå for ein stout - kvifor ikkje ta ein som smaker (meir)? Murphy's stout ligg altså eit par hakk foran, på mi liste. For dei som har tilgong på barer med litt utvalg, kan eg til dømes anbefale Haandbryggeriets Dark Force. Koster drøye 85 for halvlitersflaska, men så er den også 8,5%

Det beste ølet eg har smakt var elles ein sjølvlaga stout frå far til dama mi sin kjellar. Eg er ellers ein av dei som kvart år gleder meg til juleølsesongen.

AAAHHHH!!!!!!!. Inviterer deg på en skikkelig stout når jeg er på dine trakter :)
Corona, ingen over, ingen ved siden. :blink:
Dame øl....med lime til.....puke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.