Gå til innhold
Fiskersiden

Liten tur i vår-været


westside
 Share

Recommended Posts

Måtte ta meg tur ut å prøve fiskelykken i det nydelig været idag, full sol og null vind gjorde det til en sann fryd å dra ut idag :) Det ble ikke så allverden med fisk, mest standard Torsk, Sandeflyndre og Hvitting - men dagens høydare en finfin Vanlig Ulke på 201 gram :) Gytedrakt og i flott form.

Gleder meg allerede til å ta meg en tur imorgen og :)

21679_s.jpg

21680_s.jpg

21681_s.jpg

21682_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om Martin har vært en tur i Kjerringvik - nærmere bestemt ved Fornet.

Morsomt å se at det begynner å løsne litt sørafor også, Martin. :) Noen størrelse på sandflyndrene, eller var det av den vanlige størrelsen (5stk på kilo'n)?

EDIT: Måtte ut å pusse litt på pendelteknikken med surfstanga i dag, så jeg ikke skammer meg ut blant vestlandets gromme kystmeitere. :)

Endret av LasseB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord :) Ja er godt å være i sving igjen, skulle ut idag og men forsov meg og jobben kalte så det ble med planleggingen. Men er bånn gass fremover nuh :)

Lasse: Nei de flate holdt seg pent et par hundre gram under halvkiloen ja.

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kjapp tur idag også, ingen høydare utenom standard småfisk av lite eller ingen interresse - men fikk besøk av 4 Niser som streifet fordi rett ved land. Men det napper på hvert kast hvertfall så dødt er det da ikke :) Blir noen SØ turer i ymse oppvarmede bukter i nærområdet i nær fremtid regner jeg med, ser frem til det. Må bare si det igjen - deilig deilig vær assa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.