Gå til innhold
Fiskersiden

Horre 2007


Hoffa
 Share

Recommended Posts

Da var gjengen på plass etter en drøy køtur nedover. De første fiskene er allerede på land - og bailiffen savnet tilbakemelding fra de som ikke kunne være med

Høyryggede skjellkarper av hyfsad størrelse. 16,73 til Tom Ole (er vel pers med 30 gram) - og en liten flis til OP på 15,69. Det hadde versert rykter om flere fisk - men ikke bekreftet foreløpig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo helt fantastisk ut (ikke turen din til Damtjern Trym, men den andre turen :blink: ) .

Så sykt sværte karper!!!

Ser fram til å se bilder

Noen mms bilder ligger ute.

Greit å være i gang selvom det ikke ble noe på meg.

To andre fikk fisk på 6020 og 8820 søndag morgen og natt til i dag et annet sted i vannet enn hvor jeg var.

Du har rett - 19,8 var den... lille flisa av en fisk

:blink:

hahaha.

Det klør litt hos deg også over å ikk være der ja...

Kastet litt med kasterør i helgen, sånn at det skulle føles som at jeg var ett annet sted.

Hjalp ikke noe.

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er satt nok en ny rekord av norsk fanget karpe.

Bendik 23440

Ellers er det en hel haug over 20 som har blitt tatt... jeg har falt ut av tellingen.

Roger herjet i natt og dro 3 fisk på samme boilie!

To av disse var over 20 kilo.

Frekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reiste du ikke da Remy ?

Fordi han som skulle være med "kunne" ikke kort tid før avreise, etter å ha snakket om det hver bidige dag i ett år :(. Og budsjettet jeg hadde lagt opp var lagt opp til at 2 dro, aint gonna do the same mistake twice ^_^ Men har da fått ca 70hk ekstra, div filtre, slanger, rustfrieksos etc for pengene da, så alt er ikke gale, selv om jeg kjenner at det kribler litt når man leser om fisket der nede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta og damen er hjemme igjen (som de fleste har fått med seg), og har fått summet seg litt.

Tipper det er en del følelser som må bearbeides litt og en del inntrykk som må få sige godt inn.

Et og annet fast klistert smil blir nok å se i kjeller'n i kveld.

(den som gliser mest må sette på kaffe! hehe og dermed ble Morten og jeg fritatt der vi sitter med misunnelige blikk)

Bilder er blitt sendt inn fra flere av (muligens alle?) de som var nedover og er samlet på denne

sikle siden

ALLE fikk fisk, og mange over 20 kilo.

Perser og rekorder fra tidligere gikk fløyten omtrent daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var drøye greier. Selv om den har noen små sår er den velproposjonerte fullskjeller'n til OP på drøye 12 kilo en flott fisk. Men den blekner naturligvis i størrelse sammenliknet med de største. Grattis til hele gjengen, og morsomt å se at Kyrre er med igjen for fullt som meiter. Vi satt jo sammen i NMU styret i "gamle dager". Et stort grattis til alle sammen! ;)

burde kanskje ta en tur innom Tom Ole i kveld....? Jeg får se om jeg får tid.

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.