Gå til innhold
Fiskersiden

SYKT BILDE


Trulsolsen
 Share

Recommended Posts

Gjest sjefsfeskern

Det er vel bare uvitende og tankeløse mennesker som gjør slikt! Har sett folk gjøre det samme med gjedde og pen abbor, triste saker. I fjor så jeg to gubber på Visterflo som dro opp sinnsyke mengder stor abbor, mange var godt over kiloen. Tipper de hadde 10-15 kg stor fisk hver. De tok med seg all fisken hjem. Det verste var at jeg så dem nesten hver gang jeg var på vister og fisket.[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fra USA. Jeg tror nok ikke karpen har så høy status der borte. Den er inført også der, og har eksplodert i antall enkelte steder - ikke som hos oss, der den såvidt klorer seg fast. Så det kan være snakk om et uttynningsrbeid. Men det ser ekkelt ut, ja.

I noen av elvene der borte går det digre, slanke elvekarper som visstnok skal være sinnssykt spreke. Noe for Avkroken & Co?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Isgalt

Det er nok fra USA. Jeg tror nok ikke karpen har så høy status der borte. Den er inført også der, og har eksplodert i antall enkelte steder - ikke som hos oss, der den såvidt klorer seg fast. Så det kan være snakk om et uttynningsrbeid. Men det ser ekkelt ut, ja.

I noen av elvene der borte går det digre, slanke elvekarper som visstnok skal være sinnssykt spreke. Noe for Avkroken & Co?

Har vært på tanken. St. Lawrence lgger høyt på ønskelista. Sponser Alt om Fiske en tur er jeg med jeg[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Hallo, det er snakk om ufisk da, karper,...... Enig, så ikke noe fettfinne der så da er det vel bare å få driten på dynga.HaHA! Men selv dette blir vel for groteskt?! Enig i at det var et SYKT bilde.

Men hvordan har de fanget fisken? Skutt den i råker i elva? Borret hull og skutt på måfå nedi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel bare amerikanere slik vi har lært de å kjenne opp gjennom årene. Enten skyter de oksygenhungrige karper med pil og bue i en råk i isen, eller så skyter de krigsfanger i hodet for moro skyld. Og for de som lurte, nei jeg har ikke glemt en smiley....

Personlig kan jeg si både rakørret og gravlaks uten å vri meg i spasmer. Men lett er det ikke......[ :) ] Se der kom det en smiley!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.