Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husk at det ikke er over før det er over! Spør Milan anno 2005, og Liverpool anno 1989...! ;) Å begynne gullfesten nå er derfor litt tidlig. Brann kan jo tape alle tre med mer enn to mål i snitt, samtidig som Stabæk vinner alle sine tre med mer enn to mål i snitt. Da havner gullet i Bærum... men skal innrømme at sannsynligheten for dette scenariet ikke er spesielt stor. Men som sagt, man feirer ikke før det er HELT avgjort...

Hmmm... 1989 sier du? Den kan jeg ikke finne igjen i kalenderen min.....

Btw, du glemte FA-cupfinalen 2001, Rune. ;)B)

Grattis med seriegullet alle bergensere. Nå blir dere bare enda større i kjeften. :o:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, du glemte FA-cupfinalen 2001, Rune.

Grattis med seriegullet alle bergensere. Nå blir dere bare enda større i kjeften.

Vi startet tross alt ikke feiringen før det var slutt i 2001... vi hadde bange anelser... :o

for øvrig er det vel ikke mulig at bergensere kan bli større i kjeften enn de allerede er...!? :D

men når det er sagt, så unner jeg Brann gullet. Det er moro og sunt for norsk fotball at andre lag enn RBK vinner, og Brann har jo spilt den suverent fineste og morsomste fotballen her hjemme i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for øvrig er det vel ikke mulig at bergensere kan bli større i kjeften enn de allerede er...!? ;)

men når det er sagt, så unner jeg Brann gullet. Det er moro og sunt for norsk fotball at andre lag enn RBK vinner, og Brann har jo spilt den suverent fineste og morsomste fotballen her hjemme i år.

Spot on og amen to that! :D:o

(PS! den norske fotballen er egentlig bare en parentes i forhold til tingene på Koksholmen, Piscator). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt henger de og hardt ville de falt med 0-3 i de 3 siste kampene (tenk de avisoverskriftene, følelsene ++).

Men for å være helt ærlig, det ville vært for jævlig.

Krysser fingrene for at det går veien, og gratulerer med gullet!

Velfortjent, selv om jeg tippet at det ikke kom før neste år..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den norske fotballen er egentlig bare en parentes i forhold til tingene på Koksholmen

der er vi jo enige. Norsk fotball har alltid vært kjedelig. Men jeg må innrømme at jeg har blitt litt imponert over Brann denne sesongen, på samme måte som RBK imponerte i CL på 90-tallet. Seieren over Milan på San Siro rager vel fortsatt som en av de største norske idrettsprestasjonene - om ikke DEN største - noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktige som vi er av oss her i Bergen har vi utsatt Gullfesten til Lørdag etter Ålesundkampen .

Utpå natten etter seieren i Ålesund dukker Brannspilllerene opp i sentrum der "noen " mennesker er i gang med en fest jeg tror knapt noen av oss har sett .Politiet regner med at det blir mangen flere mennesker i sentrum enn på 17, Mai sier ryktene :D

Hele Bergen er vel mer eller mindre involvert .Gullølet er i butikken i morgen !Supporter effekter er klare i store(veldig store antall)!Mangen firma er involvert bla med Gullfester !

Går dette galt vet jeg ikke hva vi gjør ? :D

Hvilken Brannsang ? :P

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordala...brann/1.3747585

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte man ikke holde seg lenger? Gullet skal hjem!?!?!?! Hvordan i all verden har det seg at dere tror gullet hører hjemme i bergen? Det var riktignok på besøk der en gang lenge før jeg ble født, men derfra til å høre hjemme i regnværsbyen er vel litt i drygeste laget. Nei - ta en historisk sjekk - gullet hører selvsagt hjemme i Oslo... (men helt greit at dere låner det bittelitt nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte man ikke holde seg lenger? Gullet skal hjem!?!?!?! Hvordan i all verden har det seg at dere tror gullet hører hjemme i bergen? Det var riktignok på besøk der en gang lenge før jeg ble født, men derfra til å høre hjemme i regnværsbyen er vel litt i drygeste laget. Nei - ta en historisk sjekk - gullet hører selvsagt hjemme i Oslo... (men helt greit at dere låner det bittelitt nå)

Gidder vi kommentere dette vaset ? :)

Neppe :D

Digresjon

Min søster er kjempemorsom når hun later som om hun er Lynsupporteren (er det stort flere enn en? )!

Hun sitter med bena pent i kors og klapper svært dannet mens hun forsiktig sier lavt :

" Heia Lyn " ;-)

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte man ikke holde seg lenger? Gullet skal hjem!?!?!?! Hvordan i all verden har det seg at dere tror gullet hører hjemme i bergen? Det var riktignok på besøk der en gang lenge før jeg ble født, men derfra til å høre hjemme i regnværsbyen er vel litt i drygeste laget. Nei - ta en historisk sjekk - gullet hører selvsagt hjemme i Oslo... (men helt greit at dere låner det bittelitt nå)

Jeg velger å tro at gullet føler seg mer hjemme i Bergen enn i Oslo.

Altså... Om man kan velge mellom å bo i Bergen og å bo i Oslo så velger jo alle med noe vett i skallen Bergen.

Jeg velger å tro at gullet har noe vett i skallen. Og det ønsker seg derfor til Bergen.

:)

Endret av krheldal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte man ikke holde seg lenger? Gullet skal hjem!?!?!?! Hvordan i all verden har det seg at dere tror gullet hører hjemme i bergen? Det var riktignok på besøk der en gang lenge før jeg ble født, men derfra til å høre hjemme i regnværsbyen er vel litt i drygeste laget. Nei - ta en historisk sjekk - gullet hører selvsagt hjemme i Oslo... (men helt greit at dere låner det bittelitt nå)

Det første seriemesterskapet ble arrangert i 1963. Hvem vant? Brann! Derfor SKA GULLET HEM. Før 1963 var det landsdelserier.

Du følger ikke med i timen Mr. Ørud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.