Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha kommet med mye spydigheter om brann tideligere i denne tråden så må jeg vel bite i de ultra sure hardanger eple og med en spysmak i munnen si at det kan virker som at brann har gullet "løst "i sin lomme...MEN i kveld får gull væra gull...Jeg ber til min gud som bor noen meter uten bakken om at LSK knuser brann på åråsen i kveld,så vi sitter igjen med litt verdighet her på østlandet...Hadde vært hyggelig å møte en bergenser de neste 30 årene som ikke bare skarra ut no svada om det året dem vant serien og knuste LSK på åråsen...Lykke til og så får vi håpe at mons the fighter mjelde gir oss et nytt bokse show på matta igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er i overkant sykt...

At en mann alene kan lage så mye spetakkel uten alkohol som det jeg nettopp har gjort er nok vanskelig å tro for naboene mine.

Vi leder 0-3 til pause... Stabæk tapte...

Om det står seg inn (noe som ikke er en selvfølge) så er det bare Viking som kan ta oss igjen. Og det skal de i så fall slite godt med.

Herrejemini så digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er ydmyke , forsiktige,sjenerte og takknemlige i Bergen :)

Ellers er det mulig vi hadde begynt å hovere nå !!

Ja, ydmykhet er jo et varemerke på bergensere...! :P

Jeg holder ikke med noe norsk lag, men synes det er moro at Brann nå endelig ser ut til å bli seriemestere. Det var på tide. Og moro at mitt lokale lag LSK fikk litt grisebank. De har godt av å bli jekket ned noen hakk... Det er også bra for norsk fotball at et nytt lag kommer inn og vinner. RBK-æraen drepet vel omtrent det som var av engasjement og spenning i norsk fotball. Og det er moro å se på Brann, de spiller underholdende, god kontrings og angrepsfotball. Men selv om de nå høyst sannsynlig vinner, bør de vel med historien i friskt minne være forsiktige med å ta seieren på forskudd. For hvis det er et lag som er i stand til å rote bort den mest opplagte seier, så er det jo Brann. So be warned!

Blir de ikke seriemestere nå så skal jeg spise en markboks og en maggotboks for åpent kamera. :wub:

Ja ja, spennende å se hva som skjer når Brann roter bort gullet helt på tampen... husk at det er mye proteiner i både mark og maggot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.