Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe,detta var bare taktik fra Lsk sin side...Alle veit hva som kommer til å skje i bergen nå...I morgen kommer kaffe kongen og deler ut gullmedaljer på fisketorget og alle tror at sesongen er ferdig i år..Det er jo kjent langt utafor hordaland at dere ikke takler å ligge på toppen av tabellen,nei brann må¨nok snart kjempe i bånn der dem hører hjemme..Og LSK har jo spilt en kjempe kamp(6-2 i fjor)3-1 i år,tallene taler jo får seg selv...LSK TAR GULL I ÅR

Jeg veit ikke hvor jeg skal begyne å håne dere,men sånn er det med dere bergensere,dere tar heisen til topp og når døren åpner seg så sjekker dere ikke at det er en etg der....Full fart mot bånn,håper andresen går til rbk,så kan dere sette inn den 20 kilo`s afrikaneren til å årdne opp....lykke til i første div..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke hvor jeg skal begyne å håne dere,men sånn er det med dere bergensere,dere tar heisen til topp og når døren åpner seg så sjekker dere ikke at det er en etg der....Full fart mot bånn,håper andresen går til rbk,så kan dere sette inn den 20 kilo`s afrikaneren til å årdne opp....lykke til i første div..... B)

Sjekket hjemmesiden din "Horkens Venner " ! Du virker jammen å være en "oppegående" fyr som vi bør ta på alvor :huh: Sånn sett tar jeg det tungt å bli hånet av akkurat deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.