Gå til innhold
Fiskersiden

Det koker i Dynovika


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sukk

Det er godt man kan leve på minnene fra dengang Dynovika var jungel - og det er ikke så mange årene siden. Det var kjølevann den gang også, men det kom ut endel lenger inn (nærmere Dyno) slik at det nærmest var en kort elvestubb ut til der røret munner i dag. Dengang var det ingen lense og skulle man over til den siden måtte man vade over fra andre siden - såpass ugjennomtrengelig var det.

Når det er sagt har jeg en videokassett liggende som viser fluefiske herfra fra den dagen vi (jeg) bla tok den gjørsen som fremdeles er gjeldende n.rek på fluelista (snaue 2,8). Om noen forteller meg hvordan jeg kan digitalisere denne hadde det vært artig å legge den ut her.

Dr.Fish

Tenk at jeg kan bidra. Har en adapter til gammel videotape (de små kasettene, ikke DV), har du DV er det enda enklere. Får jeg tapen drar jeg den over til DVD som siden kan gjøres om til WMV, MPG eller hva det måtte være. Ring meg hvis det fortsatt er aktuelt 48118002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kan noe gi meg et kart på hvordan man finner frem til dynovika?

(lang link)

http://maps.google.com/maps?f=d&hl=en&geoc...8,0.013272&z=17

Den mye omtalte lensa ser du litt under midten av bildet. Man kan parkere litt ned og til høyre for den største bygningen med sort tak. Deretter går man langs moloen ned til lensa. Mye av området midt i bildet er industriområde og sperret for "sivile".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.