Gå til innhold
Fiskersiden

Håkjerring


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Dette er bare sjukt..

Kan tenke meg at "frasparket" til den fisken er noe for seg sjøl..

Fisken er sannsynligvis en hunn, så det frasparket kan sammenliknes med en søppelsekk. Hannfiskene er gjerne langt hissigere. Ellers ligger maksimalstørrelsen på 80+, kanskje også over 100 kilo. Etpar oppspiste fluposer skulle borge for at det er langt større fisk i nærheten også. Kjerringa til Jörgen fra i fjor rundet et halvt tonn, og kjerring kan visstnok bli 2-3, så det er fortsatt forbedringspotensiale. Uansett er skata til Jonas en fangst som henger ufattelig høyt her i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er bare sjukt..

Kan tenke meg at "frasparket" til den fisken er noe for seg sjøl..

Njaaa... Fraspark og fraspark... Det tok gode ti minutter å løfte dyret fra bunn, og etter det var det bare tungt. De trodde det var korall til Rønsingen tok tak i topshoten og "korallen" begynte å sige motstrøms...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa... Fraspark og fraspark... Det tok gode ti minutter å løfte dyret fra bunn, og etter det var det bare tungt. De trodde det var korall til Rønsingen tok tak i topshoten og "korallen" begynte å sige motstrøms...

Mvh Oz

Haha.. Bommert fra min side altså. Nå har jeg aldri fått noen form for skate, så jeg var jo i grunnen på tynn is. Skulle jo tro at de kunne flytte bra på seg de der.

Uansett kamp eller mangel på sådan, det var litt av en fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Bommert fra min side altså. Nå har jeg aldri fått noen form for skate, så jeg var jo i grunnen på tynn is. Skulle jo tro at de kunne flytte bra på seg de der.

Uansett kamp eller mangel på sådan, det var litt av en fisk.

Kan være Sverre tar hevn for "dissingen" as we speek! Tungt er det i hvertfall - så bank i bordet - håper den kommer om bord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal de egentlig holde på?

Unødvendig å sjekke denne tråden hvert kvarter dersom de har reist hjem nå liksom.. :)

Siste fiskedag er fredagen, så det er bare å fortsette å sjekke :angry2: Det skjer mest fra ca fire fem tida på ettermiddagen og utover.

Skata ble veid på land til 52,3 kilo...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.