Gå til innhold
Fiskersiden

fiskeblader


Recommended Posts

Liker godt Fiske-feber,men Fiske jurnalen er heller ikke så værst. Blar gjennom de på Narvesen og kjøper det med mest "nytt" i. AOF har kommet i postkassa i 10år....så det trenger kansje ikke utdypes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiskefeber og fiskejournalen (mer variert enn aof) + total carp (mye engelsk reklame og dilldall, men er vel den jeg bruker lengst tid på å lese gjennom)!

Aof viser tendenser i det siste til litt mer variert stoff, så krysser fingra for at det ikke stagnerer :P

Det dårligste som finnes må vel være jakt & fiske :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiskefeber og fiskejournalen (mer variert enn aof) + total carp (mye engelsk reklame og dilldall, men er vel den jeg bruker lengst tid på å lese gjennom)!

Aof viser tendenser i det siste til litt mer variert stoff, så krysser fingra for at det ikke stagnerer :P

Det dårligste som finnes må vel være jakt & fiske :wacko:

Jeg synes det som er av fiskestoff i J&F ikke står så mye tilbake for AoF, men det er jo alt for lite av det...

AoF har vært ok i det siste, men som regel er det alt for mye flue og fettfinne etter min smak. Men hver sin smak :D

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AoF ift endel utenlandske blader blir som tippeligaen ift endel andre ligaer, tippeligaen er langt fra best, men det er vår liga, den lokale. Synes det er like artig å se kjente fjes med fisk i AoF som å lese artiklene. Er ellers veldig fornøyd med svenske Fiske-Feber. Driver ikke nok med en bestemt type fiske til at jeg har begynt å abonnere på et utenlandsk spesialtidsskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AOF er fast her i gården. Som medlem i J&F får man jo medlemsbladet, som jeg synes viser enkelte positive tegn, bla med stoff fra OHH (Meget bra siste nummer!!!) og selvsagt Audun S.

VL er det slappeste alternativet for min del, blir for lite fiske som samsvarer med det jeg driver med dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.