Gå til innhold
Fiskersiden

Ambulanse i Oslo


Jørgen
 Share

Recommended Posts

Erna selger oslo-juvelen i valgkampens hete. Og Erling Lala forsvarer Per Ditlev i beste sendetid samtidig som at han gir ham dødsstøtet politisk. Bare synd dette ikke ble avslørt for 15 år siden - da hadd det hatt større effekt. Gammel hund lite nytte har..... men spørs om det hjelper for Høyre å avvlive "hunden". Det slaget er nok tapt uansett - til FRP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke drosjesjåfører ofte mørkhudete og driver med skattesnusk da ? :D

Joa, det er mulig det, men de skravler ikke høl i hue på en...........

Mvh Bad2

Edit; http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=154389

Pytt, pytt, det var da ikke summer å snakke om ............... Men det kan jo være finansmannen Gunnar Knut Ditlev - Simonsen sin konto også da.

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - og Bush fløy det ene 9/11 flyet også :ph34r:

Ikke akkurat, men det er jammen endel muffins med de der kollapsene....

Jeg er personlig ikke stor fan av konspirasjonsteorier, men i dokumentaren 911 Mysteries: Demolition var det skremmende mange gode poenger.

F.eks hvorfor det nesten uskadede Tower 7 fallt som en potetsekk og ble pulverisert noen timer etter de to andre. Sprengt med vilje hele sulamitten! Byplanlegging på sitt røffeste?

Filmen anbefales!

Beklager avsporingen forresten ;)

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Han er merkelig nok ikke tema i det hele tatt !

Han er tatt og siktet og har advokat og alt, les aviser så får man det med seg :)

Og denne saken er egentlig ikke noe nytt. Min farmor opplevde å ikke få sykebil før 10 timer senere etter hun ringte 113, Knut en kompis har lignende opplevelse fra sin bestemor. Farmor fikk beskjed om å ikke ringe nødnummeret når hun hadde brystsmerter, men ett annet nummer. Ca 2 timer etter kom hun igjennom til noen som sa at hun ikke skulle ringe dette nummeret, men ett annet. Sent på kvelden kom fastlegen og rekviderte ambulanse asap da hun hadde slag!! For de som tror på eventyr også kalt sosialister så er helse Norge like bra som alle andre helse land. Dere har bare så mye piss i hue at det blir uklar å se. Mutter klarer ikke gå, 4mnd siden hun først tok kontakt, 10 oktober har hun time hos en spesialist, Minisken og syste i kneet er årsaken, alikevel regner de med å kunne få henne inn til operasjon ila 1 eller 2 kvartal neste år, selv om legen har advart mot at om hun bruker benet kan det bli uopprettelig. Jeg blir så sykt kvalm av å lese dere som tror Norge er så jævla mye bedre enn alle andre land, dere som lever i en liten boble som for guds skyld ikke sprekker for deres egen del ;) Og dette er det mange mange mange andre som opplever, da er det litt trist med lesing av "ambassadører" som maler alt rosenrødt og har et svar på alt.

Forøvrig hold tråden ren for rasisme, rasisme burde dere være for gode for å utøve, ihvertfall oppdratt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite annet enn positivt å si om det norske helsevesenet. Omtrent gratis, korte ventetider, er det alvorlig får man som en regel umiddelbar hjelp. Har familie som har vært inn og ut på sykehus lenger enn jeg har levd - og har sett både akuttinnleggelser, avtalte innleggelser noen uker frem i tid - og avtalte operasjoner noen mnd frem. Ikke en gang har jeg opplevd å bli tilsidesatt - ei heller noen jeg kjenner. OG derfor reagerer jeg og så vanvittig mange andre med vantro når det dukker opp slike saker. Unntakene er problemet - ikke reglene.

Rasisme er vedtatt i denne saken - liten vits å dvele mer ved det.

Endret av Hoffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summen av alle jeg=vi. Enkel matte det. Og derfor er Norge helt i verdenstoppen når det gjelder helsevesen og goder fra vugge til grav. At en og annen av snart 5 millioner faller utenfor er ikke et tegn på man skal snu systemet på hodet. Sosialdemokratiet lenge leve :)

Så - hvor skal du jobbe i dag da? ;)

haha.jpg

Endret av Hoffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.