Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeferie 2007


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Ja, det er ihvertfall planen da-å få fisk altså. Hittil i år har det vært slappe greier rett og slett. Men nå tar jeg ferie, og med litt forbehold om helse og noenlunde værforhold skal det bli ikke så rent lite fisking vil jeg mene :) Av planer/ønsker og denslags kan nevnes:

*Karpe

*Sørv

*Ål

*Havål

*Tangkvabbe

*Havabbor

*Laks

*Karuss

*Rødknurr

*Skate

*piggvar/fjesing

Hovedprioriteringene ligger ihvertfall i starten på havabbor, karpe og tangkvabbe. Resten får jeg ta litt som det passer, men med "ny" bil og pågangsmot skal det vel kunne gjøres å få lure noe fisk opp av vannet ihvertfall-en eller annen plass liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget mulig, får se litt an med helsa. For tiden driver jeg og drypper/smører øynene 7ganger daglig, det er ikke så praktisk med lengre turer sålenge jeg driver med det :)

Men hadde vært gøy.... nye arter, flytebrødfiske, gjeddepers....har mye ugjort på østlandet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karleif kan vel fiske det meste på den lista utenom havabbor :):)

fløyfisken får du lettest på 30 meter og sandbunn nå

ville nok ha satset på noe annet enn fløy frem til nov-des.

lykke til! trenger du noe assistanse, enten det er guiding eller overnatting, har vi god plass her nede :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karleif kan vel fiske det meste på den lista utenom havabbor :):)

fløyfisken får du lettest på 30 meter og sandbunn nå

ville nok ha satset på noe annet enn fløy frem til nov-des.

lykke til! trenger du noe assistanse, enten det er guiding eller overnatting, har vi god plass her nede :P:)

Det setter jeg stor pris på, og se ikke bort fra at jeg slår til også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!!!

Dæmn, da har jeg enda et kveldsprosjekt i nærområde jo :closedeyes: Eller var dette på dagtid? VEt ikke om jeg tør fiske inne i havna der midt på dagen hehe... har du en mer nøyaktig posisjon også?

Tjuvstarta med en tur ikveld, men ga meg etter en liten time, da duppen til stadighet ble dratt under av regn og vind, sivstråene lå langflate og en liten stemme ropte i hodet mitt hele tiden "TULLINGTULLINGFÅRIKKEFISKNÅGÅHJEM"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!!!

Dæmn, da har jeg enda et kveldsprosjekt i nærområde jo :closedeyes: Eller var dette på dagtid? VEt ikke om jeg tør fiske inne i havna der midt på dagen hehe... har du en mer nøyaktig posisjon også?

Tjuvstarta med en tur ikveld, men ga meg etter en liten time, da duppen til stadighet ble dratt under av regn og vind, sivstråene lå langflate og en liten stemme ropte i hodet mitt hele tiden "TULLINGTULLINGFÅRIKKEFISKNÅGÅHJEM"

Guttungene brukte nett/håvting, utrolig effektivt og ungene storkoser seg med dette. Holder dem aktive i timevis. :rolleyes: Bare på den timen jeg var der hadde de også fått grønngylt, div kutlinger, bergylt, rødnebb og blåstål. Dette var på dagtid og de holdt seg i søre enden av havna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.