Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeferie 2007


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pungnisse!

Drive å ta nye arter nuh som jeg er på jobb igjen. Damn - da blir det ned i kjellern for å kvesse karkepkroker - i morgen får kjerring og unger klare seg selv, skal ikke ha noe av at du drar fra igjen nå som jeg begynte knappe inn forspranget...!

Og eh.... grattis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg mangler da i hvertfall ikke "hentefisk" nummer 1, fløyfisk. De finnes jo rett utenfor 1000-timersbryggen Deres. Jeg har jo til og med vist deg hvor du bor - ufattelig at du ikke har hentet en enda. Karpe har jeg spart til slutten av sesongen i fall det skulle være artig å få en på kroken - da er det helt sikkert glemt igjen til våren og jeg kan fortsette med litt realt fiske som før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer karli Inge. Enkelte lette arter er det veldig greit å mangle.

Selv har jeg manko på laks, røye, fjesing, rødknurr, glassvar og mange enkle på østlandet, så jeg vet at neste år også kan gi en økning på listen.

Du får besøke kim og kopiere karleif i vinter, så stiller jeg med håven og kaffe (er visst det eneste jeg duger til), og vips så er fløyfisken på land. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fløyfisken klarer du nok hjemme hos deg og, vi får bare prate litt om hvilke forhold du skal lete etter.

ellers er det jo et par av de her nede og, sammen med ålekvabba :unsure::)

Grattis med Tangkvabbe, ble kjempeglad da jeg så at du hadde sikret deg irritasjonsfisk nr 1 :D:)

og ikke minst ble den jo tatt på hjemmebane, noe som teller litt ekstra :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :D

Jeg skal nok sørover uansett, men er jo greit å slippe å bruke tid på "enkle"arter- plutselig tar det litt tid så får man mindre tid til andre ting man vil.

Fløyfisk....blæh.

Joost: Tviler sterkt på at jeg holder meg frisk, hviler visst en forbannelse over meg i år. Og jeg som har vært snill gutt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No the pictures were good :)

Var på jakt etter piggvar og fjesing idag, samtidig som jeg hadde litt agnfisk(horngjel) i tankene-fryseren er tom. For å si det enkelt var det bra vær, rævva bett men heldigvis var det horngjel så dagen var ikke bortkasta. (Det hadde denm ikke vært uansett selvsagt- a bad day of fishing is better than a good day`s work :o )

Største horngjelen ikke ueffne 440gram.

33817_s.jpg

33818_s.jpg

SELVSAGT fisket med dupp&agn, og det er isopordupp som gjelder :)'

33819_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No wind on Karmøy the other day?

I had a disaster... found a new spot on aerial photographs and depth chart and thought it looked promising. Set off together with Mrs, her dad and brother. We turned up near the spot and had to park on wet grass, trek across a salt marsh, jump over a small river, pass a barbed wire fence by scaling some rocks above the sea, cross someones farm and upset the sheep, climb up a mountain, through the woods then down some steep rocks that sloped into the sea. then it was a gentle cast into nice deep water... never got a bloody bite then it rained heavilly and We had to do it all again in reverse lol. I won't be trying there again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.