Gå til innhold
Fiskersiden

Fotballen ruller igjen!!!


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Løper han ned bakfra ja... du, mener altså den situasjonen etter av Vermalen takler ballen, Bojan klarer å ta den med seg igjen og Silvestre (som er ca 100kg) løper inn i Bojan (som er rett overkant av 50) litt vel lett går over ende - finn gjerne er snutt av den situasjonen :)

Så du meiner at hvis ein på 100kg løper ned ein på 50kg så er det ikkje frispark/straffe men hvis ein på 50kg løper ned ein på 100kg er det det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke løper direkte ned slik da Helge - det skjønner du og. Slik jeg husker det var den liten knott som falt så fort han så en stor skygge bak seg :).Og det sier seg selv, en fair kroppsduell mellom Silvestre og Bojan kan bare få ett utfall, og det er at Bojan faller - og det blir det nødvendigvis ikke frispark av ? (men, jeg har ikke sett noe reprise av situasjonen, og den er selvsagt sett med Arsenalbriller på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen soleklar straffe, men med ball-bojan-silvestre ble det rått aprti for lille Bojan, uten at størrelsen burde betyr noe. Jeg er rimelig sikker på at det hadde blitt frispark utenfor feltet for å si det sånn.

Forøvrig håper jeg på BAyern ikveld, semifinaler uten engelske lag-det hadde vært fint :) Foreløpig har man et fransk,et spansk og et italiensk lag videre- fin spredning det!

Ikke glem El Clasico til helga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det dukka opp bilder/video som viser om det første målet var hands eller ikke `?

Eller snakker man ikke om det når det er FOR Barca ? :rolleyes:

han frir oss fra kjøpefotball

Nja njo - de er vel ikke forsiktige på kjøpemarkedet de heller ?

Og, så kan vi jo ta Messihistorien ? Henter en 6-7åring ? Propper han med veksthormoner og annen vekstfremmende behandling.. Det er vel ikke bare gode ting som skjer i "Mis club" heller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det dukka opp bilder/video som viser om det første målet var hands eller ikke `?

Eller snakker man ikke om det når det er FOR Barca ? :rolleyes:

Nja njo - de er vel ikke forsiktige på kjøpemarkedet de heller ?

Og, så kan vi jo ta Messihistorien ? Henter en 6-7åring ? Propper han med veksthormoner og annen vekstfremmende behandling.. Det er vel ikke bare gode ting som skjer i "Mis club" heller ?

1.Første målet ser ut på video fra høyre å være bryst skulder-ikke lett å se skikkelig riktignok

2.Du mener- hente en n 11-åring som trenger medisinsk hjelp som verken foreldrene eller klubben der han bor har råd til å gi ham? Synes ikke det er så ille jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.