Gå til innhold
Fiskersiden

Fotballen ruller igjen!!!


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅÅHHHHHH det er så deilig

Gratulerer, en seier for spillets ide! :)

og hvis det var en jeg unte denne triumfen var det Henry. For øvrig så vi jo her forskjellen på Messi og Ronaldo. Begge er ekstremt dyktige fotballspillere, men mens Ronaldo er ei sutrete pyse (på syltynt grunnlag) og en j***** diver, er jo Messi en positiv spiller som BARE lar fotballen tale...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke å se det andre møkkalaget, så jeg dro heller på fisketur (nesten blanking, men men....).

Gadd heller ikke å se på møkkalaget. Sier som Strømmen-supporteren som ikke ville se cup-oppgjøret mot Lillestrøm; han blir uvel av å se på dem! :D Og sånn føler jeg det i forhold til ManU også! Og det er definitivt bedre å blanke på fisketur enn å se på ManU spille! ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd heller ikke å se på møkkalaget. Sier som Strømmen-supporteren som ikke ville se cup-oppgjøret mot Lillestrøm; han blir uvel av å se på dem! ;) Og sånn føler jeg det i forhold til ManU også! Og det er definitivt bedre å blanke på fisketur enn å se på ManU spille! ;):P

Word, Rune. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er det berre å ruste til ny sesong for Barca: Florentino Perez er tilbake som president i Real og følgjeleg kjem euroen til å flyte fritt i jakta på Barca og Champions League 09/10. Diverse nettsider melder at Kaka allereie er klar og at Alonso er nære?

Den som lever osv osv. Artig blir det i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.